- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 10. - Antibaby

Ahova masszázsra járok, ott van egy kosárka, benne apró színes papírcetlikkel. Minden cetlin egy-egy idézet olvasható. Meséltem már? Játszásiból szoktam húzni belőlük, és azt vettem észre, hogy az adott élethelyzetben mindig ad valami okos útmutatást, vagy legalábbis gondolatébresztőként szolgál a rajta szereplő bölcsesség. Korábban, amikor Richard Bach könyveit faltam, úgy 16-20 éves korom között, már megfigyeltem hasonlót. Az Illúziók című kisregényben szerepel ez a technika, a főszereplő pasinak van egy könyve, afforizmákkal, bölcsességekkel tele, s ha valami komoly kérdés felmerül benne (mondjuk nem az, hogy krumplit egyen a húshoz, vagy rizst, hanem valami egetrengetőbb), csak felüti valahol a könyvecskét, és ott áll a válasz. Egy ideig alkalmaztam a technikát, ha elég elvont az ember, és képes "átvitt gondolkodásra", akkor tényleg kaphat segítséget ilyen módon.
Szombati masszázsom után ezt húztam: "Az, ami vagy, már jutalom és büntetés is azért, ami vagy."

Ma délután öcsikém szülinapját ünnepeltük. Én már múlt héten átadtam az ajándékot, amikor az én szülim volt. De most ismét összejöttünk, mi, a család, egy ebéd erejéig, de az egész csak díszlet volt ahhoz, hogy öcsém életében először bemutassa egy barátnőjét. Mondjuk ilyen hosszú kapcsolata még talán nem is volt (3 hét), és tényleg örültem már látatlanban is, hogy talált valakit, akivel jól érzi magát. Öcsikém után egyébként döglenek a nők, csak éppen nem a megfelelőek. A bemutatott barátnővel kapcsolatban, akit nevezzünk az egyszerűség kedvéért Julinak, annyi a meglátásom, hogy végre tényleg nem egy tömegcucc, nem egy nyafka plázacica, de korai lenne bármilyen más ítéletet is mondanom róla. Úgy tűnt, jól megvannak, még sosem láttam az öcsémet ilyennek, mint ma, s közben a borzasztó feszült és témátlanságba fulladt családi összejövetel ellenére is egész jó fejnek tűnt 1-1 pillanatban. A többit majd meglátjuk, mert bizony voltak olyan jellemvonások is, amiket általában nem csípek, ám elhatároztam, hogy ahogyan öcsém sem szokott beleszólni az én pasiügyeimbe, így én sem fogok ítélkezni az ő barátnője felett. Egyelőre nem is tudnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr626818999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amory 2011.07.03. 08:36:15

Well macdaamia nuts, how about that.

Sagi 2011.07.04. 17:11:28

Never would have thunk I would find this so idnsipnesalbe.
süti beállítások módosítása