- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 20. - Antibaby

Aktív napok 5.: Dris ül egy halom csavar, szerszám, milliméterpapír, trafó, kábel, nyák, szigetelőszalag, mozdony alakú gumicukor (komolyan mondom, Marklin reklámcucc), kb. 100 felcímkézetlen floppy, és magnó hiányában lejátszhatatlan, de "soha többé be nem szerezhető, így megtartjuk" típusú audiokazetta közepén. Én úgy döntöttem, ehhez a témához nem kívánok hozzászólni, rendezgesse csak ő, bevállaltam viszont a fürdőruhák, karácsonyfa-díszek, kesztyűk, sálak, sapkák kupacának szelektálását, elég hamar végeztem vele, a nagy részüket ugyanis ezer éve kinőttük, vagy borzasztóan divatjamúltak. Dris az istennek nem akar megválni egy Ferrari-címkés baseball sapkától, ami pedig kimoshatatlanul koszos, szerintem kicsi is a fejére, meg egyébként is... Előkerült egy lakberendezési és mozis újsággyűjtemény is, egész sorozatok, igazi kincsek, szép kronológikus sorrendbe téve.
A mai nap kincse:

Ah, mennyit lógtam ezzel a zenekarral. Rex Alex, hm. Volt ilyen időszakom is. Aztán tíz évvel később, 2004-ben láttam valahol az Oktogon környékén. Tudtam, hogy megismert, megakadt a szeme rajtam, de aztán szó nélkül mentünk tovább. Biztosan étteremtulajdonos vagy biztosítási szakember már, van két gyerkőce, vagy ilyesmi. :-) Üdvözlöm, bár nyilván nem jár erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276819053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata 2006.12.13. 14:51:04

rex alex most ey "lemezcég tulajdonos"

Lavar 2011.08.27. 07:45:46

Well put, sir, well put. I'll ceratinly make note of that.
süti beállítások módosítása