- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 22. - Antibaby

Este végre eljutottam odáig, hogy szavazzak A Nagy Könyv-re. A Fábry Show volt az alternatívája, egyértelmű lett, hogy inkább szavazok. Rendesen beregisztráltam, meg minden, aztán egyszerűen nem engedett belépni a szavazó részbe. Nem tudom, hogy miért, mert azt nem írta ki, csak mindig visszadobott a Belépés, Azonosító, Jelszó oldalra. Bosszantó volt. A 6. próbálkozás után feladtam. Lehet, hogy nem vagyok képben, és már lezárták a szavazást? De akkor miért nem írják ki?
Nem volt könnyű összeállítanom a listámat, először azt a szégyenletességet állapítottam meg, hogy egész életemben nem olvastam 10 magyar és 10 külföldi regényt. Minek szavaz az ilyen, mi? Aztán, ahogy jobban belegondoltam, remek könyvekhez volt szerencsém. Még jó, hogy egy csomót olvastam, naná. De a legtöbb nem regény. Inkább életrajzi írás, pszichológiai elemzés, napló, vagy ilyesmi. Inkább mai könyvek, mint klasszikusok. De azért összeállt a listám, igaz, hogy magyar könyvből mindössze 3 jutott eszembe, ami megfogott... Csernust, meg Kepest már csak nem fogom beírni, de az Egri csillagokat sem, akkor ugyanis hazudnék. Íme a listám:

Külföldi:
George Orwell: 1984
Antoine de Saint-Exupéry: A Kis Herceg
Erich Fromm: A szeretet művészete
Anthony Burgess: A gépnarancs
Milan Kundera: A lét elviselhetetlen könnyűsége
George Orwell: Állatfarm
Richard Bach: Illúziók
Agatha Christie: Tíz kicsi néger
J. D. Salinger: Zabhegyező
Christiane F.: A végállomás gyermekei

Magyar:
Ottlik Géza: Iskola a határon
Bálint György: Az állatok dicsérete
Déry Tibor: Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr986819063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sagar 2011.07.03. 08:42:25

Hey, that post lveaes me feeling foolish. Kudos to you!

Gloriana 2011.07.04. 16:23:04

Hey, that's powerufl. Thanks for the news.
süti beállítások módosítása