- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 28. - Antibaby
Elolvasva az előző bejegyzést, nagyon félreérthetően fogalmaztam. Szegény öcsémet egy szívtelen szemétnek írtam le, aki hülyére keresi magát, és közben nem ad a saját édesanyjának pénzt, amikor az szinte éhezik. Újraolvasva gyötör a lelkiismeret, rossz szavakat használtam, rosszul fogalmaztam. Öcsém segít otthon a munkában is, és anyagilag is, csak Anyukám még így is nehezen jön ki. S én csak arra gondoltam, hogy esetleg az egyikük hiányát a másik enyhíteni tudná. Anyu meg nem éhezik, és talán nem a legfontosabb dolgokra költi a lóvéját. De legyen ez az ő dolguk, drukkolok, hogy sikerüljön megbeszélniük egymás között. Ha mindketten nekem mondják a magukét, abból jó nem sül ki. Maximum egy félrevezető post. I love you Dugó. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr196819105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kevlyn 2012.01.16. 17:07:52

A ralely good answer, full of rationality!
süti beállítások módosítása