- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 29. - Antibaby

Áttértünk a Mozzilla böngészőre. Érdekes, azon máshogy jönnek be a blogok. Amit kivastagítottam, az ott nem vastag, de amúgy is fura az egész. Majd megszokom, bizonyára.
Megvan az új munkaszerződésem, benne az összeggel. Egyik főnök azt mondja, többet szeretett volna adni, de a felettese nem engedélyezte. A másik (ez a bizonyos nem engedélyező felettes) meg úgy fogalmaz, hogy láthatom, szép nagy szám lett, ezt tekintsem gesztusnak részükről, de azért hozzáteszi, hogy ő csak rábólintott, az összegről alatta levő főnök döntött. Hogy erre miért van szükség... Egyik mutogat a másikra, legalább beszélnének össze, hogy mindketten kevésnek vagy soknak titulálják-e a pénzem, de hogy egyik így, másik úgy, ez olyan idétlen.
Amíg ezt begépeltem, megtudtam, hogy jó pénz ez. Úgyhogy örülök, bár hozzáteszem, az az elsődleges számomra, hogy kikecmergek végre a jelenlegi munkakörömből, amit sosem akartam csinálni, aztán mégis 10 évet lehúztam benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr236819087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása