- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 04. - Antibaby
Nemrég meséltem tűzoltó barátunkról, aki vidékről ide költözött, és nagyon parázik az itteni "tűzviszonyoktól". Nos, túl az első munkanapjain, rosszabb a helyzet, mint gondolta. Vonulás ugyan nem volt - bár a többiek szerint ilyen még nem fordult elő -, de a kollegák borzalmasak. Buziznak, zsidóznak egész nap, de nem is akárhogy. Szóval a srác kivan, nem fogja bírni sokáig. Mondjuk, ha engem kérdezne, szerintem egész más típus, nagyon értelmes, kultúrált, jó fej, kreatív és több dologban is tehetséges, keresnie kellene valami jobb munkát. Minden tiszteletem a tűzoltóké, nem semmi munka az övék, de ha valaki nem tud 100%-os emberként benne lenni, akkor szerintem inkább mással kellene foglalkoznia. Ezzel barátunk is egyetért, úgyhogy most lázas álláskeresésbe fogott. Mivel szívemen viselem a sorsát, a segítsgeteket szeretném kérni. Legyetek oly' jók, küldjetek egy e-mailt, ha tudtok neki valami melót! Előre is köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr636819133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása