- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 13. - Antibaby
Főnököm jövő héttől hosszú szabira megy, s én már ma ünnepi hangulatban voltam, örültem, hogy egy nyugodtabb időszakunk lesz. Amikor épp ezen ábrándoztam, csörgött a telefonja. A kórházból hívták, meghalt egy rokona, egy 7 éves kisfiú. Hirtelen nagyon elszégyelltem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316819193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása