- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. június 19. - Antibaby

Kész tragédia, visszaolvastam az elmúlt néhány bekezdést, és szembesültem vele, hogy borzalmasan fogalmazok. A sok "hogy", a vezetékes telefon helyett "vonalas"-t írtam... Brrrr. Bizonyára öregszem. Vészesen. Bár nyilván nem gyorsabb ütemben, mint bárki más. Ja, és nem lesz kis Dris, vagy kis Antibaby. Dris szívéről hallhatóan nagy kő esett le. Majdnem elkésett reggel a munkából, annyira megtárgyaltuk a baba ügyet. Dris azt mondta, még korainak tartja. Elvileg én is, mert szinte semmink nincs hozzá, de ő másra (is) gondolt. Szeretne még bulizni, meg kabrióval döngetni a szerpentinen. (A kabriót és a szerpentint lehet így magyarosan írni? Helyes ez?) Döngessen, csak gyorsan, mert nekem meg ketyeg a biológiai órám.
Ez a hétvége, a jó idő dacára főleg internetezéssel telt. Az Internetben az a jó, hogy sosem lehet kiolvasni. Nincs vége. Felfedeztem például, hogy vannak erotikus blogok (, amelyeket most inkább nem linkelek ide), aztán megtudtam, hogy Gwen Stefani, mielőtt énekelni kezdett volna, kozmetikus volt, és transzvesztita vendégeitől tanulta meg az önkifejezést, s ezután domborította ki saját stílusát, ami történetesen nekem nagyon bejövős. Tulajdonképpen hihetetlennek is tűnik, hogy eddig nem írtam Gwen-ről, és nem is tettem be fotót róla. Pedig a (majdnem mindig) jól öltözős négyesben (amiből hármat már tuti elmítettem, de azért felidézve: Victoria Beckham, Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston) neki is ott a helye. Na, majd keresek róla fotót.
S mire jó még az Internet? Például Naripanni le tudja vetkőztetni Johnny-ját. Persze csak azután, hogy először felöltöztette. Nem Naripanni meg bárki mást Gwen-től kezdve Anjelina Jolie-n át akár a Jóbarátok csajaiig. Gyerekkoromban a kekszes dobozok alján, és a Dörmögő Dömötör mellékleteiben lehetett ilyet találni, manapság meg az Interneten. Semmi nem vész el, csak átalakul.
Vajon miért nosztalgiázom állandóan? Ez már a nyanyakor hozadéka?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr136819361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása