- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. július 09. - Antibaby

Annyi minden történt csütörtök óta, annyi mindent szeretnék megosztani, de nem vagyok biztos benne, hogy írásba tudom mindezt foglalni. Azért kísérletet teszek rá.
Csütörtökön megkezdődött a melegfesztivál, az engem érdeklő programok naná, hogy egymással párhuzamosan futnak, vakargattam a fejem, vajon melyiken lenne érdemesebb részt venni. Aztán a partner döntött, levéve vállamról ezt a terhet. Dris az első este Almodovar-t akart nézni. Jó előre odamentünk, hogy legyen jegyünk. (A filmekért 700 Ft-ot kell fizetni, a beszélgetések, foglalkozások ingyenesek.) Aztán maradt a filmkezdésig majdnem két óránk, bóklásztunk a környéken, és belefutottunk egy meleg utcabálnak hirdetett hepaj-kezdeménybe a Moulin Rouge közelében, hallgattuk egy ideig a zenét, de a nép nem nagyon gyülekezett, 1-2 lepukkantabb, de annál exchibicionistább meleg fiú rázta a fenekét, pukkasztva az elhaladó trolikon ülőket, akik valószínűleg ritkán látnak ilyet. Egyébiránt meg kell jegyeznem, hogy a melegek közül azoknak, akik mernek és szeretnek táncolni, eszméletlen higanymozgásuk van, s mint másnap megtudtam, külön tánciskolát is működtetnek, melegspecifikusat.
Az Almodovar film (A szenvedély labirintusa) enyhén szólva is fura volt. Láttam már jó néhány Almodovar-t, ahol a szabados szexuális élet bemutatása végül mondanivalóvá áll össze, és a jelenetek külön-külön is mellbevágóak, de ennél az 1982-es darabnál ezt nem tapasztaltam. A beszarós rész pl. kimondottan öncélúnak tűnt, de lehet, hogy művészi koncepció volt, csak nekem nem jött át. Azért szórakoztató volt, de a végén csalódottan jöttünk ki a teremből. A film két érdekessége, hogy az akkor kb. 20-21 éves Antonio Banderas is szerepel benne, aki anno még nem hollywoodi, hanem csak a spanyol nézők előtt ismert színész volt, s a megszállottan szerelmes meleg srácot remekül alakítja. Valamint feltűnik a filmben Pedro Almodovar melegként, női cuccokban még egy funky-t is nyom a színpadon, méghozzá kimondottan élvezhetően.
Naná, hogy összefutottam a Művész mozi pénztáránál Riennel, naná. Hol máshol?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756819449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása