- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. szeptember 10. - Antibaby

A péntek délutánomat szerettem volna Riennel tölteni. Ez csak részben sikerült, ugyanis egy asztalnál kortyolgattuk a jegeskávénkat, de mivel neki folyamatosan csengett a telefonja, felváltva a céges és a magán, alig volt módunk belemélyedni bármelyik témába is. Csak kapkodtam a fejem, hol németül, hol angolul beszélt a mobilján, aztán 3-4 telefonnal olyan profin megszervezett egy összetettnek mondható üzleti találkozót, hogy csak na. Nagyon jól beszél, főleg németül. Ezt elvileg tudtam, de még sosem hallottam a gyakorlatban. Amikor éppen nem a mobiljain csüngött, próbált meggyőzni, hogy felesleges az olyan lakberendezési üzletek működtetése, mint pl. a BoConcept, mert az emberek nem fognak megvenni egy könyvespolcot 200 ezerért, ha ugyanolyat kapnak a Kikában 80 rugóért. Az egyébként elég mélyen nyugvó vérnyomásom egy kicsit fel is kúszott ettől, de csak annyit böktem oda, hogy ez olyan volt, mintha egy Armani öltönyt egy kínai piacos ruhával akarna összehasonlítani, és hogy a két említett könyvespolc egyáltalán nem egyforma. Aztán annyit módosított, hogy "jó, de az emberek nem látják a különbséget". Hát, sokan biztosan nem, hiszen az egyik nagyon szép formatervű pihenőszékre Zsuzska azt mondta, ugyanolyan, mint egy kerti napozóágy. De arról, hogy a többségben nem alakult (még?) ki ez az érzékenység, nem a BoConcept és társai tehetnek.
A szombati program elég fárasztó volt. A Media Markt-ba visszavittük a kenyérsütőt, amit Anyunak vettünk másfél hónapja, de aztán kibökte, hogy nem ilyet akart. Inkább nem mesélem el, milyen hosszadalmas és idegesítő procedúra bármit is elintézni a Media Markt-ban, és hogy milyen barátságtalanok az eladók. Annyit viszont összefoglalásként megjegyeznék, hogy ha Tibi bácsi elintézte az árakat, lassan a kiszolgálás minőségére is gondja lehetne. 
Max City, Prem1er Outlet... Nem is igaz, hogy nincsenek jó cuccok. Olyan, de olyan farmert vettem 4000 Ft-ért, hogy szinte röpködtem a boltban. Nem akartam kibújni belőle. Igaz, hogy még kicsit át kell varratni az alját, nem egyszerűen felhajtani, de eszméletlen jó darab. Ilyen klassz cuccom talán még sosem volt. Drisnek is kaptunk két pólót, ami nagy szó. Végre van rózsaszín felsőrésze, már hiányoltam, mert valahogy ő olyan típus.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr916819747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása