- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 09. - Antibaby

A mai verseny (a Forma-1) hihetetlenül izgalmas volt, s gondolom még inkább az lett volna, ha nem követem el azt a hibát, hogy a futam megtekintése előtt ráklikkelek az index.hu-ra. Gondoltam, mégse üljek le nagy nyugodtan autóversenyt nézni, miközben talán kitört a III. világháború, vagy valami. Erre ott állt nagy betűkkel, hogy ki és hogyan nyerte a Japán Nagydíjat. Amikor Raikkönen a verseny vége előtt 1 körrel még a második helyen állt, nem tudtam elképzelni, hogy lesz ebből első hely. De lett. :) Ollé!
Most Alonsoval is meg voltam elégedve, bár tény, hogy Raikkönen indult rosszabb pozícióból, és mégis két hellyel jobban végzett, mint a világbajnok Alonso, mégis örülök, hogy végre mutatott valamit magából. Eddig úgy éreztem, hogy csak ül a kocsiban, igyekszik nem hibázni, és várja, hogy kiessenek előle a többiek.
Palikról meg csak annyit, hogy az elhíresült "Hova tünt Damon Hill."-jén kívül a másik kedvencem tőle az, amikor Fisichellát mutatták lassított felvételen kanyarodni, erre Palik benyögte, hogy Fisichella autója nagyon lelassult, valami gond lehet a motorral. A mai műsorban említette, hogy közel 20 éve közvetít Forma-1-et, ahhoz képest elég gyakran téved.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736819869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása