- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 10. - Antibaby

Ígérem, nem fogom minden egyes gyantázásról tájékoztatni a nagyérdeműt, de ez az első nem volt mindennapos. A kezdeti siker a fejembe szállt, ez általában mindenben így van. Úgyhogy a második felületet, ami történetesen a jobb karom volt, már szinte elkapkodtam. Hát, nem túl jól jött ki a kísérletből. Konkrétan leégett róla a bőr. Kénytelen voltam tehát hosszúujjú pólót venni reggel, de már az is iszonyatosan fájt, ha az anyaga hozzáért a bőrömhöz. Munkából hazafelé sétálva elment mellettem egy busz, s a legáramlat meglibbentette a pólóm ujját, hát, majd' összepisiltem magam. Nem foghatom semmire, én voltam a figyelmetlen, egy makacsabb szakaszon 4x is átmentem a forró gyantával. Naná, hogy nem bírta a bőr. Naná. Ennek ellenére a szett nagyon tetszik, teljesen kulturáltan, higiénikusan lehet vele dolgozni, csak be kell tartani a játékszabályokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956819871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása