- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 17. - Antibaby

Választ kaptam a régóta foglalkoztató kérdésre: mi történt az emberi aggyal pár hónap alatt, hogy a tévében drága öltönyökben feszítő, általában jól öltözöttnek mondható pasik citromsárga szilikonkarkötőkkel csuklójukon elemzik a politikát, vagy konferálják fel a Forma-1 futamot, s az utcán szembejövő boldog s boldogtalan is mind ilyen izét visel? Lehet, hogy csukott szemmel jártam, én nem tudom, viszont tény, hogy kimaradtam az egésznek az alapjából, s már csak azt vettem észre, ami lett belőle. Tömegcucc. A Velvet mai cikke alaposan körüljárja a témát, szinte minden sora újdonság volt számomra. Sosem gondoltam volna például azt, hogy a szilikonkarkötő (alapjában véve figyelemreméltó) ötletét a Tour De France Schumachere, Lance Armstrong ötlötte ki.
Hadd említsem meg a cikkből kedvenc dialógusomat, ami így hangzik:
"A szemben lévő mozgóárusnál próbálkoztam újra, hosszan tanulmányoztam a kiakasztott Love és Peace feliratú karkötőket, majd ismét feltettem a kérdést:
- Ez támogat valamit?
- Persze.
- És mit?
- A rasszizmust.
Végül ilyet sem kértem..."

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr226819891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása