- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 18. - Antibaby

Pár napja vetíti az HBO a Matchstick Men (idétlen magyar címén: Trükkös fiúk) című filmet. Szerintem nagyon jó, fordulatos, jópofa, eszes. Nicholas Cage meg szokásához híven istenien alakítja szerepét. Bár azt sosem értettem, miért érzi kötelességének Hollywood, hogy a legjobb filmjeit is tönkretegye az utolsó tíz percben, de ha ez nem változik meg, legfeljebb rászokom, hogy olyankor kimegyek a fürdőszobába, aztán a vége főcímre meg visszaülök a tévé elé, mert azt viszont szeretem. Szerintem aki életében 10-nél több amerikai filmet látott, már úgyis le tudja mozizni magában a végére passzintott sablont és giccset, úgyhogy akár meg is spórolhatnák ezt nekünk, és maguknak is. Az elmúlt néhány hétben több ilyet is láttam, jó filmeket, amelyeket az utolsó tíz perc hazavág. A Terminál például (Mr. Spielberg ennek nagy mestere).

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr66819901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása