- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. november 01. - Antibaby

Nem tudom, mi van velem. Gondolkodás nélkül belementem, hogy temetőzzek Anyuval. Temető... Anyuval... tényleg nem értem magam. Még a mécses- és virágvásárlást is magamra vállaltam, s türelmesen bandukoltam vele sírtól sírig, hallgatva a sosem ismert rokonaink történeteit. És mégcsak nem is esett rosszul. Rólam tudni kell, hogy nagyon lázadó tinédzserként már megvívtam a harcot a családommal, s nagy nehezen lenyelték, hogy nekem a temető nem jelent semmit, nem akarok egy földkupachoz járkálni, gereblyézni, virágot vinni. Anyukám a mai napig nem érti, miért. Azt hiszi, érzéketlen, szeretetnélküli ember vagyok, aki ha nem jár ki a sírokhoz, akkor egyben le is tojja a halottait. A valóság ezzel szemben az, hogy nekem az Apukám, a Nagymamám nem az Újköztemető X. parcelláját, hanem egy nyaralás, egy mély beszélgetés, egy sütemény vagy éppen egy nagy csalódás emlékét jelenti.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr636819973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jazlynn 2011.07.04. 01:38:49

At last! Someone who unedrstdnas! Thanks for posting!

Tallin 2011.07.04. 17:44:26

All of my qusetions settled—thanks!
süti beállítások módosítása