- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. december 31. - Antibaby

Újévi fogadalmat nagyon ritkán teszek. Tavaly megfogadtam, hogy minden pénzből, amit kapok, 10%-ot félreteszek. Ez ment is kb. március végéig, amikor ismét összeköltöztem Drissel, és akkor ketten szép lassan elfogyasztottuk a spórolt pénzt. Mondjuk azt hiszem, valami nagyobb dolgot vettünk belőle, de már nem tudom, mit. Szóval lehet mondani, hogy arra a valamire spóroltunk. Tévét? Vagy valami ilyesmi. Utána meg már nem tettem félre semennyit sem.
Most én nem fogadkozom, csak próbálok kicsit még jobban ésszel költekezni, bár az elmúlt hónapokban már sokkal jobban odafigyeltem a pénzemre, mint korábban. Ennek ellenére az összes plusz jutalom, stb. széppen elúszott. Sok ismerősöm javasolta, hogy írjam, mikor, mire és mennyit költök. Sokáig hülyeségnek tartottam, és nem is tudtam elképzelni, hogy minden pénztárcanyitás után beregisztráljam a noteszomba az összeget, de most két napja elkezdtem írni. És döbbenet. Az első nap 7 ezret, a másodikon 13 ezret költöttünk Drissel. Akárhogy nézem, nem haszontalan dolgokra, na de akkor is... Kiszámoltam, hogy ha csak az alap költségeket vesszük (rezsi, lakbér, kaja, telefon, kábeltévé, internet, BKV), akkor is minimum 120 ezer elmegy egy hónapban. De ebben még nincs benne semmi szórakozás, öltözködés, egy kávéház, egy csoki, fodrász, kozmetikus, kultúra, utazás, vagy ajándék valakinek. Nem olcsó az élet.
Tehát nem fogadkozom, amin változtatnom kell, az igyekszem év közben is megtenni, nem várok vele Újévig. Aztán vagy sikerül, vagy nem. Drist megkértem, hogy szokjon le végre a cigiről. Beleegyezett, de nem hiszem, hogy sokáig bírja. Pedig milyen jó lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776820195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valinda 2011.07.04. 01:36:12

A good many vabulales you've given me.

Sagi 2011.07.04. 22:00:13

A million thanks for psiotng this information.
süti beállítások módosítása