- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 10. - Antibaby

Nincs ebben semmi szórakoztató, most tényleg naplóbejegyzés születik, csak és kizárólag a későbbi visszakereshetőség kedvéért. Mert ma, mikor Dris majdnem kiköpte a tüdejét, annyira köhögött, eszembe jutott, hogy én viszont nem. Kb. 6 év telt el úgy, hogy novembertől februárig folyamatosan a fulladás szélén álltam, szinte megállás nélkül köhögtem. Jártam orvosról orvosra, de nem találtak semmi szervi rendellenességet. A háziorvos azért mindig felírt némi antibiotikumot, ami persze nem használt, de végig kellett szedni. Aztán a köhögés február végén egyszer csak elmúlt, magától. Tavaly már arra gyanakodtunk (én+Dris+az orvostársadalom egy jelentős része), hogy pszichés eredetű lehet a probléma, ám mivel február végén megint megszűnt, nem derült fény az okára. Ma, mikor Dris köhögőrohamot kapott, akkor jöttem rá, hogy a november-február időszaknak jócskán túl járunk a felén, és a menetrendszerű köhögésem sehol. Hháh.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr896820225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jalia 2011.07.03. 10:42:50

Well maacdamia nuts, how about that.

Lavonn 2011.07.04. 16:10:58

This makes evreytihng so completely painless.
süti beállítások módosítása