- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 16. - Antibaby
Mindent, de mindent megtettem a múlt héten, hogy Dris ápolása közben ne kapjam el a betegséget. Gyógyteákat ittam, illóolajat párologtattam, vitamint fogyasztottam. Dris már majdnem teljesen kilábalt, én meg az utolsó pillanatokban fertőződtem meg. Most itt ülök hőemelkedéssel, fájó torokkal, a fejemben valami fura nyomást érzek. Egyelőre nem köhögök és nem kell orrot fújnom, de eljön annak is az ideje. Egyáltalán nincs most kedvem betegnek lenni, sok feladatom van a munkahelyemen is, meg itthon is. Erre lerobbanok. Ez az én formám.
És hogy teljes legyen a családi körkórkép, Anyuról is beszámolok. Röviden annyi, hogy haza akarták paterolni, mert kellett az ágya más betegnek, erre ő balhét csinált, hogy majd' egy hete bent fekszik, és még mindig nem mondták meg, mitől került oda, és úgy akarják hazaküldeni, hogy nem tájékoztatják a bajáról... ilyenek. Az ágyát már kiadták másnak, de ő még ott volt a cuccaival, amikor bejött a doktornő, és közölte, hogy vissza az egész, mert Anyu leletei elég rosszak, úgyhogy vízszint, és további vizsgálatok. Ha nagyon akarok keresni valami kis jót az egészben, csak azt tudom megemlíteni, hogy nem egy újabb betegségére derült fény, hanem egy meglévő bajához nyáron rosszul állították be a gyógyszerét, amitől aztán az elmúlt fél év során egyre romlott az állapota. No, szóval jött a doki, visszafektette a szobába, igaz, egy ággyal arrébb. A héten még valószínűleg bent marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856820247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cade 2011.07.03. 08:28:19

A million thanks for posting this infomartion.

Denim 2011.07.04. 15:26:41

That’s more than snesible! That’s a great post!
süti beállítások módosítása