- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 30. - Antibaby

Általános sulis barátnőmmel, akivel anno össze voltunk nőve, ahogy kijártuk a 8.-at, megszakadt a kapcsolatunk. Én tisztán emlékszem, hogy sokszor kerestem, de ő egyszerűen nem vett többé tudomást rólam. Sehova nem akart velem jönni, az utcán átnézett rajtam, vagy elfordult, s máig sem tudom, mit vétettem. Kb. fél évenként szoktam látni itt-ott, de olyan gyorsan elkapja a tekintetét, hogy köszönni sincs időm, aztán általában másfelé veszi az irányt. No, még egy utolsó kísérletet téve rákerestem az iwiw-en, s bejelöltem ismerősnek. A hétvégén írt, hogy így meg úgy örül nekem, milyen jó, hogy megtaláltam, és hogy nagyon kíváncsi, mi van velem. Visszaírtam, hogy meglep a lelkesedése, de ő nem értette, miért. Aztán csak mesélt és mesélt magáról, és én tényleg értetlenül állok a dolgok előtt. Mi a fene van itt? Én bolondultam meg, vagy mindenki más?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr116820297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása