- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 21. - Antibaby

Tök jó, hogy már kezd ébredezni a tavasz. Ez az időszak elvileg nagyon szép lenne, főleg, hogy március végén van a szülinapom, az öcsikémé meg április elején, meg ugye a virágok is nyílnak, a madarak is fütyürésznek… S mégis, valahogy úgy jött ki, hogy az elmúlt években mindig így tavasz táján volt valami zűr az életemben. Ma van pl. a Béla-szakítás 1. évfordulója. Emlékszik még valaki Bélára? Én már alig. Az azelőtti tavaszom is eseménydús volt, szakítás, újra egymásra találás. Idén nem tervezek ilyesmit, lehiggadtam, rendeződtek az érzelmeim. Lehet, hogy furán hangzik, de nem annyira a körülmények, sokkal inkább az én kiegyensúlyozatlanságom okozta akkor a zűrt, mára rendeződtem valamelyest, kiegyensúlyozottabb lettem, kevésbé vagyok bizonytalan.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726820437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása