- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. április 15. - Antibaby

Lehet-e meghatóbb élmény egy Antibaby számára, mint amikor esemény utáni fogamzásgátlásban kérik a segítségét? :) Nem sok tanácsot tudtam adni, mert én eddig egyetlen egyszer voltam ilyen helyzetben, és mire Dris lerágta a 10 körmét (milyen fiatalka volt még...), én meg elmehettem volna valami orvoshoz, addigra már a természet választ adott. Na mendegy, azért próbáltam mindenféle információt összehordani, hogy segítsek, és végül sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr766820507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása