- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. április 30. - Antibaby

Über durva, hogy az IWIW-en az elmúlt pár napban 3 kapcsolatot bontottam fel amiatt, mert kiderült, hogy akit bejelöltem, nem is ismerősöm, csak névrokona. Totál nem értem az embereket, s akárhogy nézem, megint oda lyukadunk ki, hogy mind a 3 kamuismerős fütyivel rendelkezik. Bár lehet, hogy ez csak véletlen. S hogy hogyan alakult ki ez a helyzet? Még abban az időben váltam IWIW-látogatóvá, amikor fotókat nem lehetett feltölteni. Találtam néhány olyan embert a közösségben, akiknek neve, személyes adata alapján fel sem merült bennem a kétely, hogy nem az lenne, akire gondolok, mindenesetre amikor ismerősömnek jelöltem őket, azért ott volt a lehetőség, hogy mégsem azzal van dolgom, akire gondolok. Ez úgy derülhetett volna ki, hogy nem jelzik vissza a kapcsolatot, vagy dobnak egy e-mailt, hogy "bocs, kislány, nem tudom, ki vagy". De ez nem történt meg, így jogosan hittem, hogy a kapcsolatot megerősítő ember egy korábbi kollegám, barátom, szomszédom stb. Kész szerencse, hogy nem kezdtem el tájékoztatni őket az eltelt évek eseményeiről, életem apró részleteiről, ugyanis most, hogy már majdnem mindenkinek van fent fotója, sorra veszem észre, hogy vad idegen pasik sorakoznak az ismerőseim között. Vajon miért csinálják? Olvastam erről egy cikket, de nem értem, miért jó ez nekik. Talán nem emlékeznek korábbi életük nőismerőseire, és ezért bárkit visszaigazolnak, mert ki tudja, lehet, hogy már volt vele dolguk? Vagy ez is valamiféle skalpgyűjtés? Nem tudom megérteni. Szerintem ez a bizalommal való visszaélés, becsapás.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr446820539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása