- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. május 26. - Antibaby

Most mondjam, hogy így első blikkre nem igazán haverkodtam össze az új freebloggal? Már mindenkinek működött minden, nálam meg nem jelentek meg a bejegyzések. Állítólag én szúrtam el, mert beleszerkesztgettem a sablonba, de hát tudtam én, hogy nem szabad? Vagy hogy nem úgy? Új kódok vannak, ami nem tudom, mit jelent, mert autodidakta tanulgattam meg a sablonomba beillesztgetni az új cuccokat, tehát most félek hozzányúlni, de bizonyára ez is ragad majd rám, mint a kosz.
Az új szerkesztőben több olyan dolgot sem találok, amit naponta használtam. Pl. nem tudok keresni a bejegyzések között, sőt, ha nem nyitogatom ki őket egyesével, akkor nem is nagyon lehet megállapítani, hogy melyik melyik. Tudom, adjak címeket. Pffhhh. És hol a statisztika? Seholse. Előre meg nem szóltak, hogy ez lesz. Pedig azt lementegettem volna magamnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr356820631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása