- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. június 09. - Antibaby

Hamarosan Budapesten is kezdetét veszi a Cow Parade, azaz művészek által lefestett, támogatók által támogatott műanyag tehenek jelennek majd meg a tereken, utcákon. Nagyon érdekelt a dolog, mivel Bécsben már láttam testközelből is 1-2 darabot, s rákerestem az Interneten a külföldi Cow Parade-ekre. Mondanom sem kell, eszméletlen sok plasztikbocit találtam, de csak kevés olyat, amelyikben valóban láttam fantáziát. Összeszedtem ide a világ 24 különböző pontjának 37 tehenét, érdekes, némelyik mennyire jellemző az adott ország kultúrájára. Kíváncsi vagyok a magyar művekre. Már ha ezek azok. Nehezen tudom eldönteni. Néha giccs, néha műalkotás, de a kettő között időnként keskeny a határ. A következőket nevezhetjük akár design centernek, akár az új képbeszúrósdi tűréshatárainak tesztelésének.

Cow Parade 

Atlanta,
Auckland,
Barcelona,
Bécs (ezt én fotóztam, látszik is rajta),
Bratislava,
Buenos Aires 1, 2, 3,
Bukarest 1, 2,
Dél-Afrika,
Dublin,
Firenze,
Kansas City 1, 2,
Las Vegas 1, 2,
London,
Manchester 1, 2, 3,
Mexico,
Moszkva,
Párizs 1, 2,
Prága 1, 2, 3, 4,
San Antonio 1, 2, ezt meg úgy hívják, hogy Cowctus.
San Paulo,
Stockholm,
Varsó,
ez a műtiffany-s pedig menne a lépcsőházunkhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466820671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joni 2012.01.16. 09:52:38

Absolutely first rate and copper-botmtoed, gentlemen!

Victory 2012.01.18. 03:10:09

Keep on wriintg and chugging away!
süti beállítások módosítása