- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. június 14. - Antibaby

A Tudatos Vásárlók Egyesülete rendszeresen elküldi nekem a magazinjuk aktuális számát, amit én röpke átfutás után félre szoktam tenni, azokra az időkre, ha majd unatkozom. Akkor majd elolvasom. Most viszont megakadtam egy táblázatnál, szerintem nagyon érdekes. Kommentár nélkül is. Van ugyan 1-2 furaság benne, pl. BKV-zás tekintetében az a legvalószínűtlenebb verzió, hogy 1 teljes órán keresztül ugyanazzal a jeggyel utazol, de nézzük el ezt a TVE-nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr246820685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása