- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. június 22. - Antibaby

S még valami, hátha így érthetőbb a történet. Többször felmerült, hogy ha nem akartam volna találkozni az ex-szel, minden ment volna tovább a régi kerékvágásban. Ez részben igaz, de! Az a kerékvágás arra vitt volna, hogy a végtelenségig húzzuk, és a problémáink örvényében elmerüljünk végleg. Most azt mondom, hogy ha az ex-szel sikerül nagyobb távolságot tartanom, akkor életem végéig azon gondolkodtam volna, vajon jól döntöttem-e. S ha egyáltalán nem is találkozom vele, akkor pedig az gyötört volna sokáig, amin már eddig is agyaltam, és amiért felkutattam őt. Hiszen a nélküle eltöltött évek és a pszichoterápiám során rájöttem, hogy ebben a korábbi, nagyon fontos kapcsolatban mi miből fakadt. Megvolt az esélye, hogy az ex más következtetésekre jutott, s esetleg önmagát okolva továbbviszi a problémákat a későbbi párkapcsolataiba is. Én ezt szerettem volna rendbe tenni azzal, hogy megbeszéljük a múltat. Ha kihagytam volna, ez is olyan lenne, amiért életem végéig vakargatnám a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr186820705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása