- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 24. - Antibaby

Ha a magamfajta csajszi elmegy laptop-táskát nézni, abból ruhavásárlás lesz, naná. Nem mintha arra nem lenne szükségem, piszkosul lefogytam az elmúlt 2-3 hónap során, egyetlen gatyámat tudom hordani, azt is csak övvel. Vettem hát egy farmert, gagyi boltban, olcsón, de legalább van. Amíg nem tudok szert tenni jobbra, vagy amíg vissza nem hízok a régi cuccaimba, addig elmegy. Tudom, hogy ezek nem a világ legfontosabb dolgai, de jókedvűvé tesz, hogy mióta egyedül sétálgatok, látványosan megnéznek a pasik, a Mekiben jópofáskodnak nekem a tinifiúk, de a pálmát mégis az viszi, hogy az egyik ruhaboltban, ahol kb. fél éve felbosszantottak, mert a méretemnél nagyobb ruháról tudta csak elképzelni az eladó, hogy rám jön, most épp a fordítottja történt. Fel szerettem volna próbálni valamit, kértem belőle 36-ost, bár kicsit féltem, hogy talán megint az lesz, hogy ő 38-ast ad. De nem. Végignézett rajtam, és azt mondta, szerinte a 34-est kellene megpróbálnom. A múltkori húzása után nem adok a véleményére, de egy fél századmásodpercig szerettem volna szájon csókolni. (Ihhh.) Próbálom a sablon linkjeit is frissítgetni, most is betettem újakat, de nem könnyű így, hogy otthonról nem működik a szerkesztő.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr746820761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

35169 2006.07.24. 14:16:17

Antibaby, bookmarkoltalak! Szia:Peter soundria@freeblog.hu

2582 2006.07.24. 15:29:53

Váljék egészségedre! :)

upuqgut 2010.04.17. 04:05:01

MR8AQS cfdefguewyek, [url=http://viwbdhqhbyjn.com/]viwbdhqhbyjn[/url], [link=http://qnplkgovqusr.com/]qnplkgovqusr[/link], http://fuwwgvpulmhg.com/
süti beállítások módosítása