- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 27. - Antibaby

Nem vagyok egy nagy ünneplős, nem szeretem az ilyen jellegű felhajtást magam körül, de az azért fura, hogy a legtávolabbi ismerőseim is küldtek egy e-mailt vagy egy sms-t, olyanok is, akiktől nem is várnám, mindössze ketten nem gondoltak rám. S ez a két ember, tök durva, de közben jellemző: Anyukám és Rien.
Ex felturbózta a laptopomat, mostantól használható. Nagyon rendes volt, nekem adta (?) egy régebbi mp3 player-ét, aztán sétáltunk egy nagyot, beszélgettünk, s éjfélkor hulla fáradtan zuhantunk az ágyba. Aludni persze nem lehet, nagy a hőség, de ha nyitva hagyom az ablakot, folyamatos a zaj.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr226820769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vera 2006.07.27. 13:11:48

még felhívhatnak... úgy sokkal személyesebb, hm? plusz- mínusz egy-két nap még belefér...nem?

cascata 2006.07.28. 17:28:25

jaj. néha kísértetiesen sok a közös bennünk. én tegnap vettem át a laptopomat, és hasonlóképp kiakadtam, h nem lehet kártyával fizetni, és ha jól értelmezem a sorokat, szülinapod van (boldog szülinapot! :)) és nekem is most lesz... :)

2582 2006.07.29. 10:07:31

Név~, de azért köszi. :)
süti beállítások módosítása