- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 31. - Antibaby

A feszültséglevezetésnek alábbi módjai ismertek előttem: - csokievés - szex - tánc (zenehallgatás) - sport (most épp nem élek vele) - írás - legális és illegális drogok fogyasztása - takarítás Igen, az átkozott, utálatos takarítás, ami mindig nyűg, kivéve ha az ember eszméletlen feszült. Én történetesen attól, hogy kosz van. Nekiestem, sikáltam, vakartam, pucoltam, kánikulában remek elfoglaltság. Jobbat elképzelni sem tudok. Talán egy éve az egyik blogger arról elmélkedett webnaplójában, hogy vajon létezik-e takarítós zene, azaz Mozart-ra vagy Iron Maidenre sikerül-e fényesebbre vikszelni a padlót. Ma kipróbáltam, nekem Robbie Williams Let Me Entertain You-ja indította be a csiszatolási libidómat. Bár ha jobban belegondolok, ez a szám szinte bármilyen területen beindít.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr766820775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wovbagger 2006.08.02. 17:24:17

és ha még jobban belegondolsz, ez egy queen-szám, amit műmájerkiráj méltatlanul vett a szájára.

2582 2006.08.03. 07:50:01

Szerintem ez nem egy Queen, hanem egy Rolling Stones szám, amit már rengetegen feldolgoztak a Guns and Rosestól a Tátrai Band-ig (lehet, hogy a Queen is?), és nekem a Robbie féle nagyon bejön.

wovbagger 2006.08.04. 16:03:47

"biiiiing!" - sivít a piros zsaporozseclámpa. -antibaby nem találta el az 50 Ft-os kérdést, el kell tőle búcsúznunk. sajnos ez egy queen-szám, nincs ilyen stones-dal. - mondja fancsali képpel rózsagyuri bácsi. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:amdfyl4jxpsb (stones télleg nincs, utánanéztem annak is) ha meg neked tetszik robbie, hát tetszik. fáradt vagyok ide-oda érvelni az utóbbi két nap 3, illetve 2 óra alvása után.

wovbagger 2006.08.04. 16:06:02

bocsánat, tényleg fáradt vagyok. így talán informatívabb: http://href.hu/x/1m6c

2582 2006.08.05. 10:48:39

Nem is kell ide-oda érvelni. :) Szeretem ezt a számot, ennyi. :) Egyébként én a Rolling Stones Sympathy for the devil c. számára gondoltam, http://www.youtube.com/watch?v=sBA8tlp1xZs Robbie W. weboldalán fel is tüntették, hogy a Let me...-t a Rolling Stones Rock and Roll Circus c. filmje ihlette. S mivel kíváncsivá tett az általam eddig nem ismert Queen féle Let me..., meghallgattam. Én semmi hasonlóságot nem fedezek fel benne Robbie számával. Csak a címe ugyanaz.

Heaven 2011.07.04. 00:54:59

That's not just the best answer. It's the betsset answer!

Keydren 2011.07.04. 20:38:22

A good many vaulabels you've given me.
süti beállítások módosítása