- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. augusztus 23. - Antibaby
Szabin vagyok, s amilyen a formám, épp betegeskedem. Algopyrin, citromfűolaj párologtatva, és forró tea a társaim, pénteken ugyanis elutazom, 3 nap Ex-szel, s az nem eshet meg, hogy végig az orromat fújom. Elmentem hát piacozni, hogy két nap alatt bepótoljam az eddig kihagyott gyümölcsmennyiséget, hátha ez segít. A piacra érve döbbenten láttam, hogy az árusok egy része kitette pultjára a "Don't touch" nemzetközi jelet. Mi ez, múzeum? Mostanában ritkán járok, de gyerekkori emlékeim szerint a piac különleges hangulatát épp az adja, hogy meg lehet fogni, még akár bele is lehet kóstolni az áruba, miközben elviccelődünk a "kofákkal". Most meg letiltanak a tapizásról. Rideg világ...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr166820815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13558 2006.08.23. 12:28:57

hát én is le voltam döbbenve múltkor. meg mi az hogy majd ő adja nekem, nem én szedem össze azokat, amik nekem tetszenek? hát kell a francnak az ilyen árustól...

sunnyboy 2006.08.23. 16:50:45

irány másik árus...:)

vivien2131 2006.08.24. 15:46:20

Gratula! A Nők Lapjában olvastalak először, azután itt is "megnéztelek", és nagyon tetszenek az irkáid. Én elég régimódi vagyok, nem is tudtam, hogy ilyen is van.. :))
süti beállítások módosítása