- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 14. - Antibaby

A legérthetetlenebb dolgok egyike, hogy vajon miért nincs egyetlen normális nőgyógyász sem. Mindnek olyan a stílusa, hogy kinyílik a bicska a zsebemben. Jó lenne, ha ebbe a szakmába is beszivárognának a melegek, vagy legalábbis olyan férfiak, akik legalább egy kicsit értenek a nők nyelvén. Én még sosem voltam kétszer ugyanannál a nődokinál, mert mindig úgy jövök ki tőlük, hogy "na, ide se jövök többé". Aztán évekig rosszul vagyok a gondolatától is, ha meg kellene nézetnem magam. Na, ma elmentem. Nem önként, hanem egy anyáskodó kolleganőm gyengéd erőszakkal bejelentett, aztán már nem volt visszaút. Ez is egy őrült fazon, dohányzik a rendelőben és úgy beszél velem, mintha legalábbis az orvosin végeztem volna én is. Közben persze fellengzős és titokzatoskodó, ócska poénokat rebbent el, aztán mégiscsak kedvessé válik pár pillanatra, hogy utána felemelhesse a hangját, amiért nem elég laza a hasfalam. Mondjuk ordítozó orvossal szemben terpesztve, a jéghideg vasra rakott talpakkal nem könnyű lazítani. Mondta, képzeljem magam a tengerpartra. Majdnem az arcába röhögtem. S ami a lényeg, talált a doki két méhszáj-sebet. Hm. Úgyhogy néhány hét múlva egy kisebb nőgyógyászati beavatkozáson kell átesnem. Nem ecsetelném, mennyire be vagyok tojva.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr566820853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

34523 2006.09.14. 11:06:25

Ne legyél, szurkolok!!

38713 2006.09.14. 11:31:05

Tudok egy jot ajanlani... ha gondolod... :)

2582 2006.09.14. 11:38:57

Ajánlottak már nekem sokat, csak azt nem értem, azokon másoknak mi a jó. De azért ha átküldenéd e-mailben, megköszönném.

kbk 2006.09.15. 10:45:30

azért egy gondolatmenetet megérne, hogyan lehet az, hogy egyikőjükkel sem vagy megelégedve. nem lehet, hogy benned van a hiba? én már eléggé benne járok a korban, az első vizsgálatom Hirschler Imrénél volt, de sajnos ő meghalt. Aztán húsz éve járok ahhoz az orvoshoz, akinél mindkétszer szültem is. Az nem lehet, hogy csak nekem van ekkora mákom:)

2582 2006.09.15. 14:38:19

Igen, biztos, hogy nekem van nagy igényem. Ilyenek, mint: válaszoljon a kérdéseimre, vegyen emberszámba, ne emelje meg a hangját, és ne tukmáljon rám semmiféle gyógyszert, amit én nem szeretnék beszedni, ő viszont magas jutalékot kap érte. Dióhéjban ennyi.

Ági 2006.09.15. 19:05:53

Én is küldök neked nevet, számot, én most kerültem hozzá, de abszolút rendben van, amiket elvársz, az megvan és ahhoz képest, hogy nem olyan régen vagyok kuncsaft, mikor egyszer felhívtam kapásból tudta miről beszélek és mi van velem. És nincs is annyira messze a lakásodtól.

26032 2006.09.16. 13:22:11

Én is elküldhetem annak az elérhetőségeit, akihez én járok. Max az elkövetkező éveidre megvan, hogy kiket "próbálj ki".

2582 2006.09.16. 15:19:43

Mindenkinek köszönöm. :)

linato 2006.09.17. 09:41:05

Enyém orvos is teljesen rendben van. Mind a négy gyerekem nála született. Neki is van 5.:) Nevet címet küldöm mailben.

2582 2006.09.17. 10:59:44

Neked is köszönöm, linato! Nagyon kedvesek vagytok. Szerintem mostmár több számot ne küldjetek, mert bőség zavara van.

Tóth-Kovács Klára 2006.09.26. 15:01:23

Szia! Régóta olvaslak és mindig nagyon kíváncsi vagyok, mi van veled! Látom, már sokan írtak neked a nőgyógyászuk miatt, most mégis nekem is muszáj. Nekem már van 1 kisfiam, pont a szülés után kerestem új dokit, mert a régi kiábrándító volt.. Azért írok, mert nekem is volt méhszájsebem és évekig csak húztam-halasztottam, mert féltem.. De ez a doki kb. 15 perc alatt rendbe tette, nem fájt-mert adott fájd. csillapítót-s utána mehettem haza, azóta is minden ok. Nála a vizsgálathoz tartozik minden alkalommal az ultrahang, ami kevés helyen bevett szokás, de nagyon praktikus! Mindent elmagyaráz, figyel rád, tájékoztat a lehetőségeidről és kultúrált. Ja, és nincs asszisztense, aki ott kukucskál közben, viszont a várón kívül a felesége segít a papírmunkában.. Ilyet se láttam még máshol. Ha szeretnéd, küldöm a címét, számát..
süti beállítások módosítása