- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 30. - Antibaby

Alakulunk. Ma már másodszor kopogom le. S a héten már kétszer éreztem magam boldognak. Nem vidámnak, hanem boldognak. Amire én nagyon ritkán vagyok képes. Holnap találkozik a volt barátnőjével, nem mondom, hogy nem rossz érzés, bár én is találkozgatok Drissel, meg ugye bízom is Ex-ben...
Közben az egész testem egyetlen hatalmas izomláz. Igyekszem odafigyelni a fejlődésre, meg hogy nehogy átessek a ló túloldalára. Nézem az edzőteremben ill. az öltözőben a csajokat, és elrettenek. Látszik, hogy nagyon sok időt és energiát fektetnek a testük építésébe, s mégsem szépek. Inkább gnómok, felpumpált szörnyetegek. Bocs, de csak ez jut eszembe. Van azért 1-2 üdítő kivétel, de a többség szerintem inkább roncsolja magát. Na, ezt nem szeretném én. Kénytelen leszek elmerülni a szakirodalomban, hogy biztosra menjek.
A nap örömhíre pedig (csak számomra), hogy visszatért a régi masszőzöm. Tavasz óta nem dolgozott, súlyos beteg édesanyjával maradt otthon. S milyen emberek vannak, ezalatt kitanult egy új, mágnesekkel végzett masszázst, amivel az anyukája betegségét is vissza tudta fordítani, s amelyet újra munkába állva az én hátamon is kamatoztathat. Ez a mágneses kezelés egyébként istenkirály, már korábban is használta, de mióta elvégezte a tanfolyamot, még hatékonyabb. Lehet egyébként
ilyeneket vásárolni (magnapress), nem olcsó, de ha azt vesszük, mennyi kenőcsöt, gyógyszert és miegyebet vált ki, akkor nem is kerül sokba. Nekem már enyhült tőle pattanásom, náthám, nyakfájásom, ilyesmi. Utána járok, hogyan tudnék beszerválni egy ilyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr506820877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2006.10.01. 11:59:47

én mindig mágneses derékaljat szerettem volna. szeritem az csudajó, de rohadt drága.

308 2006.10.02. 00:32:41

Na de mégis mennyi az a nagyon drága? Nem szeretnék regisztrálni egy újabb oldalon csak hogy megtudjam a termékük árát.

2582 2006.10.02. 07:57:01

38 ezertől kezdődik, 68 ezernél van a következő, aztán így felfelé. Van negyedmilliós verzió is, de azt szerintem otthonra nem érdemes megvenni. Most nyomozom, hogy elszámolható-e egészségpénztárból.
süti beállítások módosítása