- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 06. - Antibaby

Észrevétlenül elkezdődött az HBO-n a Huff című sorozat második évadának vetítése. Nem értem, miért nem csinálnak körülötte nagyobb felhajtást, szerény véleményem szerint minden idők legjobb sorozata. Aki látta az első évadot, még be tud kapcsolódni, csütörtök esténként 2-2 részt nézhet meg. Remélem, egyszer majd megismétlik az egészet előlről, ahogy a többi sorozattal szokták tenni, s akkor azok is megkukkolhatják Hank Azaria, a szimpatikus pszichiáter és Oliver Platt, a drogfüggő, szétszort ügyvéd barát remek játékát, akik eddig lemaradtak.
A kedvenceimről jut eszembe: látta valaki mostanában Lakner Zoltánt? Furcsa, hogy kimaradt a belpolitikai válsággal foglalkozó elmúlt pár heti szópárbajokból. A Lapozót sem találom a programban, valószínűleg nem indult újra a nyári szünet után. Csak az én szemem elől tünt el a srác, vagy az egész médiát kerüli? A mai Index-cikk alapján úgy gondolom, aktív, na de hol?

Huff - Hank Azaria

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436820891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrea 2006.10.08. 20:31:32

Én is imádom Huffot, de sajnos csak az első évad néhány adását láttam. Most meg nincs HBO.

K 2006.10.08. 22:28:04

Lakner Zoltán ismert személyiség?

2582 2006.10.09. 07:49:16

Mihez képest? Politológus, gyakran feltűnik a tévében, sajtóban. Aki ismeri, ismeri.

Györgyi 2006.10.29. 20:56:32

Sziasztok! Imádom a Huff című sorozatot. Eddig Hank Azariát még egyik filmben sem szúrtam ki, de hála a Huff című sorozatnak, az egyik kedvenc színészem lett. Huff rulez! Állati jó a 2. évad (is). Szegény pszichiáter, aki az őrültség határán van és közben gyógyítania kell. Tök jó téma!!! Már erre felkaptam anno a fejem. Jól tettem, hogy elkezdtem nézni. Ajánlóm Mindenkinek! :D Sziasztok!
süti beállítások módosítása