- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 24. - Antibaby

Majdnem napra pontosan 1 éve kezdtem pszichológushoz járni, s ma voltam utoljára. Legalábbis egyelőre. Elbúcsúztunk egymástól. Sírva fakadtam, talán a búcsú, talán a magamra maradás miatt, talán azért, mert nem érzem, hogy ezentúl önállóan meg tudnék birkózni mindennel. Egyetértettem azonban, hogy most jobb, ha elválnak útjaink. Az utóbbi időben már csak olyan beszélgetéseket folytattunk pasiügyekről, ilyesmiről, amelyeket simán meg lehet tenni valamelyik barátnőmmel is, egy csésze kávé mellett. Búcsúzóul össze kellett foglalnom, mit értünk el. Nem volt könnyű. Nem lehet élesen elválasztani, mi származik a dokival folytatott munkánkból, s mi a környezeti változásokból, az életembe került emberektől. Ráadásul ezek egymásra is hatással vannak. Az a furcsa, hogy a kezdetekkor felállított terápiás célok közül mindössze másfelet sikerült elérni, mégis úgy érzem, jelenleg nincs több megoldanivalóm. Közben pedig azt is: még nem vagyok kész. A másik furcsaság az, hogy a célok ugyan nem mind teljesültek, ám megoldódtak apró, megfoghatatlan, megfogalmazhatatlan gondok, amelyekről nem volt egyértelmű tudomásom. Kétségtelenül izgalmas időszak zárult ma le az életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806820937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emac 2006.10.25. 10:21:58

Szia! Szép célokat tűztél ki. Meg szabad kérdezni, melyik az a másfél amit sikerült kipipálnod ezek közül?

2582 2006.10.25. 10:53:48

Nem titok, hiszen már írtam róla a blogban is. 1+3. Előbbi a fél. :)

semlegesszivárvány 2006.10.25. 15:57:36

Szia! Szerintem addig jó, míg úgy érzed "még nem vagy kész". Igenis kell, hogy legyenek az embernek céljai a személyiségfejlődésével kapcsolatban is. Az meg mindenképp klassz, hogy úgy érzed, jó úton jársz. Remélem és kívánom, hogy hosszú távon bebizonyosodjon az, hogy ez így van :)
süti beállítások módosítása