- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 01. - Antibaby

Hazaértem. Nem tartottam be az ígéretemet, vagyis nem postoltam. Laptop volt, bizonyára wifi is, de előbbi sajnos csütörtököt mondott. Még utazás előtt bevírusoztam szegényt, de azt hittem, már meggyógyult. Sajnos tévedtem, hiába cipeltem, nem engedte működtetni magát. Remélem, megbocsátható bűn, hogy nem kezdtem el, időt és pénzt nem sajnálva internet cafékba mászkálni. Volt mivel elütnöm amúgy is az időt. De a fejemben folyton írtam, minden egyes eseménynél kattogott a kis belső írógépem. Próbálom átadni, ami átadható. Sajnos az élménybeszámolóra holnap estig várni kell. Szeretném, ha szép, részletes és kerek lenne. 5 postba tudtam belesűríteni, amit mesélni szeretnék, de úgy lenne jó, ha képeket is tudnék válogatni hozzá, arra pedig ma már nincs energiám. Borzasztó, hogy holnap dolgoznom kell.

München utcarészlet

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756820959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása