- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 26. - Antibaby

Eltökélt szándékom, hogy nyárra bomba csajszi legyek. Ööö, fogalmazzunk inkább úgy: elégedett az alakommal. A konditermi edzés egyelőre felfüggesztve, de már dolgozom rajta, hogy valami táncos dologgal együtt ismét bevonjam a mindennapokba. Nem vinném túlzásba, ha nem baj. Addig viszont, afféle bevezetésként, az egykor nálam már bevált Cindy Crawford gyakorlatokat végzem. Csak napi 10 perc, s tényleg használ, kb. 6 évvel ezelőtt egy fél évig csináltam. (Ha valakinek kedve támadt hozzá, itt éri el, valami idegesítő nyelven, s két részben van csak fent. Annyi kiegészítést tennék, hogy lehetőleg ne csinálja senki ilyen csúnyán. A kitöréseknél a térd ne menjen a boka elé, mert hosszútávon szétcseszi a térdizületet.) 
Kezembe kerültek 2004-es nyaralási fotók (értsd: bikinis), s meglepő megállapítást tettem. Nem is voltam kövér és töttyedt, mint ahogy akkoriban hittem. Pedig akkor már 3-4 éve nem mozogtam semmit. Namármost ettől jól összezavarodtam, mikor látom magam reálisan és mikor nem, s egyáltalán akkor most enyhe vagy kemény sport lenne a jó!?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr866821005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2006.11.26. 23:06:06

semmiképpen ne keményen, de ismered a véleményem

2582 2006.11.27. 08:11:44

Igen, köszönöm is neked a tanácsokat, sikerült felkeltened az érdeklődésemet, úgyhogy hamarosan ki is próbálom, amit ajánlottál.

verbeka 2006.11.28. 07:50:44

Mindent bele, sajnálom, hogy nem foglak látni kigyurtan! (illetve hogy semmilyen formában sem látlak...) Nekem még azt a napi másfél órás bicajozást is abba kellett hagynom, mert emeli a vércukor szintjét. Az a minimum diéta, amit meg eszközölni kell, a gyalogoláshoz is kevés energiát ad. Nem jó dolog az öröklött cukorbetegség.
süti beállítások módosítása