- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 04. - Antibaby
H. tündéri fiú volt az általánosban. Minden lány belé volt szerelmes, ő meg belém. Vagány kiskrapek volt, tüsi haját mindig felzselézte. Fújtak rám a csajok, amikor egész este velem lassúzott a suli bulin. Jártunk pár hónapig, ami korunkat tekintve (12) házasságnak tekinthető. Emlékszem, akkoriban jött ki az első Lutra album. Be kellett ragasztani az állatos matricákat, s akiknek összeállt a nagy kép, azok közt Disneylandi utazást sorsoltak ki. Egyszer félrehívott a szünetben, leültetett egy padra az udvaron, s a fülembe súgta: ha megnyeri az utat, velem szeretne menni.
Az a típusú kisfiú volt, aki nem csak vagány, de közben jól nevelt is. Ha moziba hívott, előre megvette a jegyet, hogy a sorbanállással ne kelljen elcseszni a randi hangulatát. Nyakkendőben és zakóban jött elém, hozott nekem virágot.
A minap bejelölt az Iwiw-en. amikor megláttam, majd' leestem a székről. Nem ismerek embert, aki ennyire ki lenne gyúrva, s a fején kívül mindene csupa tetoválás. Mintha mocskos lenne, szürkés, kékes, zöldes kricc-kracc az egész teste. Borzasztóan néz ki. Hallottam ismerősöktől, bűnöző lett, börtönben is volt, ott lett ilyen szép. (Bhoooááá) Amilyen vagyok, rögtön magamban kerestem a hibát. Elgondolkodtam rajta, hogy én voltam az első pofon az életében, amikor valahol a 7. osztály közepén kicsúszott a számon, nem biztos, hogy életem végéig vele leszek. Összetört, sírt is. Visszakérte a fényképét. Azt hiszem, akkor indult el a kis ártatlan lelke a lejtőn.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726821025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása