- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 08. - Antibaby
Woody Allen a leg, a hűűű, a minden. Nem hibátlan, nem tévedhetetlen, de ettől még szerethetőbbé válik. Legújabb vígjátéka, a Füles, nekem bejött. Voltak már jobb és rosszabb filmjei is, de tök mindegy. A régi, helyben röhögős művei után mostanában olyanokat csinál, amik megtekintése után napokkal áll össze számomra egy nagy mosoly. Legutóbb a Csak az a szex-szel voltam így, a moziban nem kötött le igazán, aztán most alig győzöm újra és újra megnézni. A Füles sztorija nem túl bonyolult, s még csak azt sem mondom, hogy a film folyamatosan a vászonra szegezi a néző tekintetét. De mégis tetszett a hangulata, a humora, az egész hamisítatlan vudiellenes milliő. Úgy tűnik, a színész-író-rendező beleszeretett Scarlett Johanssonba, aki valóban tehetséges színésznő, de bocsássa meg, én most inkább Hugh Jackmanen voltam meglepődve. Eddig is bírtam a fazont, de a Kardhalból, X-Menből, vagy a Kate és Leopold című megacukros romantikus filmből nem derült ki számomra, hogy ilyen jó színész. Most is csak azért tűnt fel, mert annyira más karaktert alakított, mint az eddigiekben. Egy angol arisztokrata mindig nyugodt, kellemes hangon, kisimult arccal társalgó, mondandóját finom mozdulatokkal kísérő, már-már unalmasan tökéletes figuráját.
A postomhoz kerestem képeket, s legugliztam Scarlett Johanssont. Nem mondom, kissé elcsodálkoztam azon, amit találtam. Előre bocsátom, valószínűleg nem ő az egyetlen híresség, akiről hasonlóan illúziót rombol néhány fotó... Igazából nem tudom, miért volt szüksége erre a mostanában előtérbe tolt imidzsére, izgalmas, érdekes, tehetséges lány volt ő mindig is,
egész kicsi korától, amióta a vásznon láthatjuk. Attól még szimpatikusabb, hogy nem törekedett elveszni a hollywoodi szőkeségek között, s inkább a művészileg értékesebb filmek felé fordult. Nekem először az Elveszett jelentés című filmben tűnt fel, ahol a kivételesen mélabús Bill Murray-vel társalgott egy tokiói luxushotel steril-szomorú magányában. Jut eszembe, akkor még nem is volt szőke. Oké, emlékszem, amikor az Amerikai rapszódiában átsétált a Lánchídon, de igazán figyelemfelkeltő mostanában lett. A Sziget óta, talán, bár az a film nekem kimaradt. Aztán jött Woody Allen, a Maitch Point, és most a Füles. Szőkített haj, kitolt mellkas. Hol szexszimbólumként emlegetik, hol "a jövő dívájaként". Ha egyetértek az origon futó Filmklub cikkével, márpedig igen, akkor nem értem, miért van szüksége Johanssonnak erre. Részlet a cikkből: "Aligha hasonlít a tökéletes szépségű sztárokra, mégis a legfényesebb jövő áll előtte. Alig szólal meg a vásznon, mégis egész sorsokat képes megmutatni. Scralett Johansson személyében Amerika felfedezett egy vérbeli színésznőt, akinek különcsége hirtelen divatos lett." ... "most Hollywood egyik legmenőbb színésznője. Érettnek, értelmesnek, nőiesnek, szexinek találja mindenki, és a rendezők versengenek kegyeiért. Divatba hozott egy olyan tulajdonságot, ami eddig inkább Európában hódított: az egyediséget, az egyéniséget, a szabálytalanságot. Scarlett Johansson ugyanis korántsem tökéletes, és büszke is erre." Ha nem lenne egyértelmű, fényeztem, s nem értem, miért ránt most elő olcsó érvényesülési eszközöket. Nem lenne rá szüksége, sőt, hitelesebb lenne, ha nem tenné. Na mindegy.
Visszatérve arra, hogy a bloghoz kerestem képeket. S megrökönyödtem. Azon nem, hogy melltartó nélküli képek is készülnek róla, s hát
nem egészen úgy néz ki, mint ahogy máskor tolja magát. Ez csak egy észrevétel, nem gond, hiszen szexszimbólum lehet valaki kisugárzás alapján is, meg ugye mi, halandók is elővesszük néha a push upot, sufnituning gyanánt, még ha nem is 22 évesen. Na de na de! Ez ugye nem egy lyuk a pólóján? S eleve, mi ez a gönc? Azt meg sem kérdezem, a hasa mitől ilyen nagy. Terhes? Mert azt talán elegánsabban is lehetne viselni. (Jaj.) De nem vagyok meggyőződve róla, hogy az, bár a Füles egyes jeleneteiben is gyanús volt.
Füles

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr966821031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2006.12.09. 08:11:10

Scarlett Johansson szvsz jó színésznő, bár kezdi elveszíteni egyediségét ezzel a push up melltartós kirakatbaba stílussal, amitől szerintem erősen hajaz Miss Röfire.

2582 2006.12.09. 09:19:11

:)))) Ez nekem be sem ugrott, bár tényleg olyasmi. Nem szeretném bántani, csak szerintem rossz irányba tart.

bahha 2006.12.09. 10:15:14

nem adom fel a kommentezést, hiába nincs visszajelzés! :P több dolog is van, egyrész woodyt imádom és nem tudtam az új filmjéról :S de hála neked.... másrészt az amerikai rapszódia akkora hatással volt rám, hogy az el sem tudom mondani! harmadrészt SJ annyira nem érdekel, viszont az utolsó képen, amit beraktál róla, úgy néz ki mint ahogy én szoktam általában, úgyhogy ne merd szidni, nekem máris szimpi :D

2582 2006.12.09. 23:16:09

Bahha, azt hittem, tudod, hogy én téged szidni soha, max. húzlak, azt meg élvezed, ne is tagadd. :) Aztán: valóban nem jelzek vissza valamennyi kommentre, csak amire van mit mondanom, hozzátennem, ilyesmi. Nem alakítom chatté. De mindig örülök, ha hozzászólsz. S nem hiszem, hogy úgy néznél ki, mint SJ azon a lepukk képen, de ha néha mégis előfordul, nem tragédia. Ha majd dollármilliókat kapsz a világ legjobb női közt számon tartva, és a jövő dívájaként emlegetnek, akkor majd a szemedre vetem. (Zárójelben jegyzem meg, ha valaki látott olyan fotót Mrs. Beckhamről, amin topisan járja az utcákat, azonnal küldje el nekem. Kutatómunkája nem marad honorálatlan. De úgysem talál, hihihi.)

bahha 2006.12.10. 18:33:18

élvezem azt is ha szidsz :D megértem ha nem jelzel a kommentekre, a legtöbbre nem is lehet, csak piszkáltalak. egyébként tényleg mindig ilyen formán nézek ki, sőt.... :D

2582 2006.12.10. 22:18:00

Ez megint arra megy ki, hogy ha nem hiszem, találkozzunk? :)

bahha 2006.12.11. 08:53:16

hahahahaha. nem, én nem akarok veled találkozni, pontosabban már letettem róla, úgyhogy mindegy :P majd küldök képet :D
süti beállítások módosítása