- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 01. - Antibaby

A Szilvesztert egyébként hülyeségnek tartom, s ha nem egyedül, hát kettesben vagyok ilyenkor valakivel, tévé, kaja, süti, beszélgetés, nevetgélés, zenehallgatás... Lényeg, hogy az utcára ne kelljen kimenni. Újévi fogadalmat nem teszek, mert ha változtatni szeretnék az életemen, azt dátumtól függetlenül megteszem. Jó, persze, a karácsonyi kiköltekezés után mindig felmerül bennem, hogy jó lenne pénzt félretenni, nyárra formába hozni az alakomat, de ezek nem kimondott fogadalmak.
A másik fontos teendő ilyenkor, január elsején, számot vetni a tavalyi évvel. 2006. kemény volt számomra. Úgy vettem észre, a környezetemben még sokaknak. A magánéletem felborulása meghatározta az egész évet, s csak remélem, hogy jó döntéseket hoztam és vezet ez valahova. Minden szenvedés és szomorúság ellenére erősen érzem, hogy nem csak átalakul bennem valami, hanem fontos önismereti tapasztalatokra teszek szert, s hogy jó úton haladok. Néha azért elbizonytalanodom, elhagy a hitem, magányosnak és kiszolgáltatottnak érzem magam, s eluralkodik rajtam a para, amely szerint sosem lesz már jó a magánéletem, nem leszek boldog, sőt, egyedül fogok megöregedni, meg ilyenek. Legmélyebb pillanataimban az is előfordul, hogy már most borzasztó vénnek érzem magam, hiszen idén töltöm be a 30-at. Belegondolni is rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316821099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2007.01.02. 07:45:20

Képzeld el, hogy kétszer ennyi idős vagy, és olvasd el a bejegyzésedet újra! Mi a véleményed 30 éves önmagad problémáiról? :)

2582 2007.01.02. 08:39:59

:))) Hát ez az, hogy nagyon gyanús: kétszer ennyi nem leszek. Ahogy a tesóm mondja, ez már a B oldal. Szerintem teljesen normális problémák foglalkoztatnak, 30 felé. No rendezett magánélet, no gyerek, no megtakarítás. És most egészség sem, pedig abban mindig jó voltam. :(

4651 2007.01.02. 18:11:18

Majd, ha egyedül megöregszel tényleg-tényleg, akkor beimportállak téged abba az öregotthonba, ahol Bocikával leszünk. És hátralevő életünkig sztorizgatunk, meg szonetteket olvasunk. Bezony.

2582 2007.01.02. 18:19:18

Te, ez már most jobban hangzik, mint egy pasi ágytálát cserélgetni. :) Bocs.

2582 2007.01.02. 22:38:51

Attól tartok, nem sok közös témánk lesz. Amikor te nyolcvan éves nénike leszel, url-ekről, futtatásról és mindenféle kódokról fogsz társalogni... Hiába vetem majd fel a kérdést, melyik a jóképűbb, Bobby vagy Jockey Ewing... :)

4651 2007.01.02. 23:08:29

Áááá, nem fogok ilyenekről beszélni. Attól, hogy értek hozzá, még nem tartozik a kedvenceim közé. Én mindigazt mondtam, hogy a Bobbyval tekernék, a Jockeyhoz, hozzámennék. Ugyanmár, simán perfekt vagyok, minden szexuális fronton :D

2582 2007.01.03. 08:07:35

Na, akkor erről majd mesélhetsz... ott... akkor.
süti beállítások módosítása