- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 17. - Antibaby
A szülői és tanári megalázás nem csak fizikai értelemben gyakori. Lehet, hogy ezek az esetek külön postot is megérnének, úgyhogy nem a múltkori kommentjébe írom be azt az "élményemet", ami most eszembe jutott. (Egy rakás sztorim lenne, mivel én valamiért mindig a tanárok céltáblája voltam, sejtem is az okát, de ez hosszú téma, s "méhkasos" jellegű, úgyhogy majd máskor fejtem ki.) Történt egyszer, középiskolás koromban, hogy a szünetben felkerestem az egyik tanáromat, s meg szerettem volna beszélni vele egy másnapi fakultatív vizsgám elhalasztását. Neki négyszemközt meg is indokoltam, kedves volt és segítőkész, jól elcsevegtünk. Mint később kiderült, a hátam mögött kibeszélt a tanáriban. Erre egy csendes irodalom óra kellős közepén beront a termünkbe egy másik tanárnőnk, és a 36 fős osztály előtt közli velem, hogy "vezetéknevem fiam, ha a hülyeség fájna, te üvöltenél", majd kimegy. 36 ember nézett rám értetlenül. Fogalmuk nem volt az előzményekről, s nyilván mind máshogy értelmezte a közjátékot. Nekem viszont kicsit sem volt kellemes élmény, hogy csak úgy lehülyéztek ennyi ember előtt. Egyrészt ez a berontó tanárnő csak másodkézből hallott az ügyemről, tehát furcsa, hogy így reagált, mielőtt engem is meghallgatott volna, másrészt lehetőségem sem adódott, hogy megvédjem magam, ha egyáltalán volt miért.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316821151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.01.17. 08:51:13

erről tudnék írni dolgokat... fogok is, de most fősulira kell mennem :(

11173 2007.01.17. 08:53:37

Kíváncsi lennék, miért szerettek annyira a tanárok. Csak nem tíz centis narancssárga tarajod volt? Vagy kizárólag Bundeswehr katonai cuccokban voltál hajlandó közlekedni? Vagy habos-csipkés szoknyás nagymama kedvence voltál? Várom a posztot :-)

2582 2007.01.17. 08:58:06

Ennél sokkal eyszerűbb és egyben bonyolultabb is az indok. Se nagyi kedvence, se taraj. :)

anyu 2007.01.18. 11:20:05

Még csak elsős a gyerekem, de már visszahallom tőle ugyanazokat az undok, lekezelő mondatokat, amiket annak idején nekünk mondtak a tanárok.

kriszti 2007.01.23. 14:01:34

Szerencsére nekem nagyon jó sulim van, a diákalázás tényleg nagyon ritka, de ha mégis előfordulna, jól viselem, eléggé "magasról teszek rá" típusú emberke vagyok (persze ez nem saját érdem, szerencsés vagyok, hogy olyan anyám van, amilyen). Viszont vannak a környezetemben érzékenyebbek, és ki tudok akadni attól, ha pár tanár nem veszi észre, hogy akár néhány szóval mennyire meg tud bántani valakit. Szerintem tanárnak lenni borzasztó nagy felelősséggel jár, és rémisztő, hogy az ebben a szakmában dolgozók nagy része mennyire nem tud erről semmit. A szadista állatokat meg örökre el kéne tiltani ettől a pályától. Nem hiszem el, h egy jó pszichológus/pszichiáter(?) egy kötelező beszélgetés alapján ne tudná megállapítani, h : Igen, te bizony beteg vagy. Ezek után módszeresen el lehetne tiltani az egésztől. Csak hát kevés ember veszi a fáradságot, h foglalkozzon az ilyen ügyekkel, és bizony nem a gyerekeknek kellene intézdeniük.
süti beállítások módosítása