- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 24. - Antibaby

Régóta szeretném bedobni ezt a témát, de most tényleg időszerűvé vált. A nőgyógyász. Váltig állítják, nekik a női test csak munkaeszköz. Hát, talán a második után fellengzősen hangzott volna, de így, hogy már kismillió dokinál jártam, kijelenthetem, egyiken sem láttam ezt a bizonyos immunisságot. Sőt. A legtöbbnek a szeme sem áll jól. Eleve ott van bennük valami furcsa csillogás, férfi-nő vibra, de hogy is ne lenne... Ha totál érzéketlen lenne minden hozzá látogató nő látványára és érintésére, az lenne otthon is. Szóval szerintem ez csak tévhit. S most azért jutott eszembe, mert ez a frissen szerzett dokim egészen jól kezelte ezt a szituációt. Amikor éppen vizsgált, szinte oda sem nézett. Viszont a vizsgálat előtt és után, amikor felöltözve beszéltünk a dolgaimról, hát akkor aztán járatta a szemét rendesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr166821165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.01.24. 20:17:22

A pasi definíció szerint pasi. Ha akarja, ha nem, a látvány ls a feromonok hatnak rá. Ráadásul a mondás szerint "Ki mivel bánik, azzal kenődik" :-) Tényleg, nőgyógyász nők nincsenek?

Redchilli 2007.01.24. 20:37:46

Én nem hallottam még róla, szerintem elenyészú a számuk, pedig jobba le "nektek" nőknek, mert tudja, hogy mégis mi "van", de őszintén nem? Lehet tanulni, meg gyakorolni, de....

Petra 2007.01.24. 20:46:27

Nőgyógyász ismerősöm szerint: amikor bejön nő, amikor vizsgálom beteg és amikor ismét ruhában van, nő. És nem én látom így, hanem a nők változnak át. :-)

2582 2007.01.24. 23:07:12

Én, nőgyógyász-parámból kiindulva, életemben először női nőgyógyásznál voltam. Hát, volt benne valami hitleres. Az ember azt hinné, hogy jobban átérzik a bajomat, pedig az sugárzik róluk: "ne picsogj már, kislány. Én szültem 3 gyereket, kivették a méhemet, jól tudom, hogy csak hisztizel!". :)

43055 2007.01.25. 08:05:07

A női nőgyógyász szerintem olyan, mint egy sintér. Szerencsére csak egyszer volt hozzá szerencsém. Amikor közöltem vele, hogy durva és fáj, amit csinál, leordította a hajam, és közölte velem, hogy minden bizonnyal ennél nagyobb "farkak" is jártak már bennem, mint az ő műszere.

Redchilli 2007.01.25. 08:12:27

uhhhhhh, ez nagyon durva :S

2582 2007.01.25. 08:59:06

Ezek szerint a te eseted is azt támasztja alá,hogy a nőgyógyászok közt elég sok a "furcsa" ember. Nem szeretek általánosítani, biztos vannak nagyon lelkiismeretes, kedves dokik is (mint az én tegnapim), de nehéz találni. Nekem kb. 12 évig csak borzalmasakkal volt dolgom.

tipptopp 2007.02.03. 16:16:42

akkor én nagyon szerencsés voltam ez egészen egyetem elején volt, idegen város, idegen környezet, kevés ismerős, és nekem sürgösen nőgyógyászhoz kellett menni... megfogtam a kedvesem kezét, és elindultunk az állami nőgyógyászati klinikára, és kis sort kiállva bekerültem egy nagyon kedves, megnyugtató nőhöz... általában küldőpapírral mennek oda az emberek, nekem sem küldőpapírom, sem betegkönyvecském nem volt, mégis fogadott, és nem is engedte, hogy kifizessem a vizsgálatot, azt mondta, hogy kis apróság volt... nagyon aranyos volt... de hát ehhez szerencse kell :-)
süti beállítások módosítása