- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 27. - Antibaby

A lakás továbbra is romokban, viszont csináltam egy nagyon jól esős fél napot. Sandy-vel elmentünk mosógépet nézni. Megjártuk a szépséghiba miatt értékcsökkent gépeket árusító boltok közül többet, s tényleg, szabályosan megjártuk velük. Az elsőben alig egy percet töltöttünk, mivel nem volt 40 cm mély változat, márpedig nekünk, kislakásúaknak az lenne jó. A másik a város túlsó felén található. Gyárépületben, sorompó alatt guggolva, békaügetésben áthaladós... (Félreértések elkerülése végett mondom, jól szórakoztunk.) Elég nagy üzletben ott sorakoztak a nekünk elvileg megfelelő példányok. Sandy nagyon lelkes volt, már majdnem megvett egy rozoga, hézagos ajtajú, agyonkoszolt darabot, amikor egy szerelő pasi odaugrott, és közölte, hogy mindjárt megjavítja, még nem működik, de egy perc. Aztán 15 után sem akart beindulni. Az ajtórésre a pasas azt mondta, normális dolog. Én itt váltam szkeptikussá, de Sandy még mindig lelkesnek tűnt. Aztán észrevettem, nem csak az ajtók, az egész mosógép furcsán néz ki, illesztési problémák mindenütt, ahova csak nézek. Az egész olyan szutyok, hogy alig látszik, milyen az eredeti színe. Az eladó szerint csak le kell mosni. De mi van, ha nem? Ha otthon kiderül, olyan szennyeződés is van rajta, ami nem jön le? Szerintem, ha el akarják adni, tegyék ki lemosva. Na mindegy, éreztem, egyedül leszek a véleményemmel, úgyhogy további 15-20 percig sikerült magamban tartani, amit gondolok, de végül, mivel még mindig nem indult az a fránya gép, és a többi hasonlónak is mind volt valami műdökési hibája, már kibuggyant belőlem a véleményem. "Figyelj, Sandy, tudom, hogy most sznobnak fogsz tartani, és azt mondod majd, hülye vagyok, de szerintem nézzük meg a Saturnban, lefogadom, hogy 10 ezerrel többért megkapjuk original csomagolásban." Ahogy sejtettem, őrültnek tartott, hogy képes lennék többet fizetni azért, ami itt van az orrom előtt, és csak le kell tisztítani. De azért hozzátettem, "nyugodtabb lennék". Nem vett semmit, elmentünk a Saturnba. Amikor megláttuk az előző boltban kinézett szerkentyűt, tisztán, karcmentesen, normális illesztéssel, résmentes ajtóval mindössze 1 (azaz egy) ezressel magasabb áron... + 2.500,- a házhozszállítás... minimum ugráltunk örömünkben, de lehet, hogy visongattunk is hozzá.
El sem hiszem, van szép, új mosógépem. Egész gyorsan, egyszerűen, és olcsón. Ez már megalapozta a mai hangulatomat. A szokásos szombati masszázsom előtt meg gondoltam egyet, és befeküdtem a bioláriumba. Utána sokkal jobban ellazított a masszázs is. Most szinte repkedek, s még a lakás romjai sem aggasztanak annyira. Mindjárt mászok a létrára, szedem le a maszkolószalagot, mosom a csöveket... szép az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr36821173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.01.28. 20:21:09

Látod, érdemes először körülnézni, sok boltot végigjárni. Időnként hihetetlen árkülönbségeket lehet találni. Ahogy ebben az esetben te is tapasztaltad. Gratula a géphez :-)
süti beállítások módosítása