- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 28. - Antibaby
Vettem egy mobilt. Ugyan az előző még él, három éves, és semmi baja, de tartok tőle, hogy egyik napról a másikra fog elfáradni. Tehát ez a vásárlás csak látszólag felesleges költekezés, valójában prevenció. A baj az, hogy több hónapnyi nézelődés után is nagyon nehezen választottam. Értsd: az 1-80.000 Ft-ig terjedő kategóriában egyetlen olyan sincs, ami tetszene. Nyitogatós, tologatós eleve nem haver. Funkcióját tekintve nekem a teljesen alap készülék is megfelel, fényképezni, internetezni, életet menedzselni nem a telefonommal szoktam. Ugyanakkor fontos, s ezt most igazán megtapasztaltam, hogy küllemében milyen. Nem szeretek felesleges tárgyakat halmozni, nem is veszem magam körbe kacatokkal, de ha egyszer valamit mégis bevonok a környezetembe, az legyek "én". Legyen "antibébis", ju nó... Ez az, ami most esélytelen volt. No, de végül választottam, jobb híján. (Kamerás, életmenedzselős, mp3 lejátszósat - én, lökött tyúk.) Kifizettem, hazavittem, és letettem egy sarokba, úgy, ahogy van, dobozostul. Nem örülök neki igazán, nincs meg az alap izgalom, ami új cuccok megszerzésekor pörgetni szokta az embert. Nem érzem magaménak. Tudom, érdekes problémáim vannak. Tudom, Afrikában éheznek. De akkor is csoffadt a mobilkínálat.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr906821277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13380 2007.02.28. 08:59:48

az jó az a telefon, csak törékeny

11173 2007.02.28. 10:40:35

Egyetértek veled. Nincs jó minimál telefon, mint pl kocsik között a Dacia Logan. Olyan kellene, amivel lehet telefonálni, van rajta telefonkönyv, óra, lehet vele sms-t küldeni és ennyi. Ezen felül nézzen ki korrektül. Nos, ilyen azt hiszem, nincs. Minek wapért, mms-ért, gprs-ért, meg a többi beépített sokbetűs képességért fizetni, ha úgysem használja ki az ember? Vettem 3 ezerért új akkut a bolondbiztos tesztelten ütésálló régi téglafonba, oszt használom boldogan tovább.

22669 2007.02.28. 11:27:56

Nekem is ilyen van és nagyon szeretem. Kezd el használni és majd meglátod, hogy jól választottál.:) más: Nagyon sok boldogságot, igazán örülök nektek!:)

308 2007.02.28. 14:19:18

Dacia Logan? Miért pont az?

2582 2007.02.28. 14:25:29

a kérdés jogos

11173 2007.02.28. 18:12:52

Mert új konstrukció, és direkt arra fejlesztették, hogy olcsón elvigyen A-ból B-be, ami az autó alap funkciója. Plusz legyen kényelmes, gazdaságosan üzemeltethető, és viszonylag korrekt külsejű. Azon a szinten, amire tervezték, a legjobb ár-érték arányú szerkezet. A telefonok tele vannak olyan kütyükkel, szoftver és hardver funkciókkal, amelyekből az egyszerű felhasználó 20-30%-ot használ rendszeresen. Emiatt a telefonok drágábbak, viszont komplikáltabbak és könnyebben elpusztulnak.
süti beállítások módosítása