- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 27. - Antibaby
1

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726821375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2007.03.28. 07:26:35

mi a helyzet a vegetarianizmussal? nálunk én főzök, úgyhogy a barátnőm kénytelen növényeket enni. Folyton rágja a fülem, hogy enne valami neki valót is, de 4 év alatt összesen egyszer csináltam csibét. Esetleg rárakom a kenyérre a szalámit és kitálalom a kagylót. A lazacot már Ő süti... Még szerencse, hogy jól főzök.

2582 2007.03.28. 08:41:25

Esetleg told oda a barátnődet a tűzhely elé, és adj a kezébe egy fakanalat. Csináld magadnak mozgalom. De ez a téma most hogy jött ide? Miről jutott eszedbe?

verbeka 2007.03.29. 21:22:24

Szerintem kézenfekvő a kérdés, csak az nem biztos, hogy pont most kellett föltennem. Ugye tudjuk Rólad, hogy szeretsz növényeseket enni. Tudjuk rólam is. Nálunk előfordul, hogy probléma a "devianciám". Ezért kérdeztem rá, hogy nálatok mi a helyzet? Elfogad a srác húsmentesen is vagy ő is hasonszőrű?

13558 2007.03.30. 09:35:44

Azt hiszem, hogy inkább én válaszolok :) nekem addig semmi bajom a "növényevőkkel" amíg nem próbálnak meg engem is azzá tenni. És így van ez viszont is. Mindenki maga dönti el, hogy mit eszik, mit nem (én pl mazsolát meg sárgaborsófőzeléket soha). Én húsos vagyok, nagyon, úgyhogy ha azt akarok enni, akkor odaállok a tűzhely elé és csinálok magamnak (de általában melóhelyen megvan a napi adag :)) és egyébként is a vega kaják szerintem elég jók, és bármikor feldobható egy kevés hússal :) szóval ilyenből problémát csinálni teljesen fölösleges.

2582 2007.03.30. 10:31:27

Feldobható... Ezzel szúrtad most el ezt a hozzászólást, kedves. :))) Verbeka, én nem értem, a barátnődnek hogy lehet ez gond. Nálunk egy pillanatig sem volt. Sőt, frik vidéken élő, húst hússal családja is azonnal elfogadta, míg az én családom a mai napig piszkál vele, és nem tudja megérteni. Egyébként, ha már valamit, azt jobban meg tudom érteni, hogyha egy vegetáriánus életébe lép be egy húsevő, s elkezd terjengeni a lakásban a dögszag, az neki nem tetszik. De kulturált emberek között ezek megoldhatóak, s azzal meg aztán tényleg nem értem, mi a gond, ha valaki valamit nem eszik, nem iszik meg. Miért árt azzal bárkinek is?

frikille 2007.03.30. 11:17:32

Egyáltalán nem szúrtam el :) Nekem azzal feldobható, bár anélkül is tetszik. Nem általánosan válaszoltam, hanem egy húsevő szemszögéből :)

sunnyboy 2007.03.30. 23:16:52

Az első "igazi" komoly vita:)

2582 2007.03.31. 09:50:42

Ugyan. Mi ezen soha nem. :)
süti beállítások módosítása