- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 10. - Antibaby
A nagy morgás közepette elfelejtettem leírni, frik családja így másodikra már más volt, s mindenkiben találok valami nagyon szerethetőt, arra koncentrálok, s ráadásul nem is igényel nagy erőfeszítést. Meg vagyok lepődve magamon rendesen. Itt nincs pont. Itt jönne a "de...". Majd egyszer folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736821447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hp 2007.04.10. 12:07:55

erdekes, hogy egyszer vidam, maskor pedig erezhetoen idegeskedo es elegedetlenkedo bejegyzeseid vannak ami a kapcsolatodrol szol, illetve gondolom, a meg negativann dolgokat le sem lehet irni. mondjuk nehez lehet blogot irni ilyenkor. foleg, ha oszinten szeretned csinalni.

2582 2007.04.10. 12:30:44

Őszintén csinálom. Vannak bizonyos szabályok persze. Miután "felfedtük" személyazonosságunkat, bizonyos dolgokat nem fair leírnom, a fordítottjának sem örülnék. De ha megnézed, szerintem nem vitás, hogy a magánéletem a blogban nyitott könyv, ha ennél kijjebb helyezném a határokat, az már nem lenne ízléses. Fontos továbbá, hogy a másik ne a blogból értesüljön a saját életét érintő dolgokról. S akkor még ott van az is, hogy rettentő sokszor félreértés áldozata :))) vagyok, mert ha valamire azt mondom, hogy "majd egyszer", meg hogy "ezt most nem fejtem ki", az jelentheti azt is, hogy még magam sem tudom megfogalmazni. Amúgy az ember hangulata persze ingadozik, vannak boldogabb és kevésbé boldog időszakok, én ezeket nem is szoktam letagadni. A blog pedig természetesen tükrözi ezeket a hangulatokat. A kapcsolatommal szemben nem vagyok sem idegeskedő, sem elégedetlenkedő, nem tudom, miből gondolod. Nem tudok felidézni egyetlen postot sem, ahol rosszat mondtam volna róla. :)

hp 2007.04.10. 13:24:17

egyetertek azzal, amit irsz. ezert irtam, hogy nem konnyu ilyen helyzetekben blogolni, mert azokra a dolgokra is oda kell figyelni, amit felsoroltal. csak lehetett erezni azt az irasokbol, hogy "hisztiztel", mint ahogy azt le is irtad. erre gondoltam, hogy idegeskedo vagy elegedetlenkedo, de persze orulok, ha nem igy van es csak en ertettem felre. az a lenyeg, hogy boldog es elegedett vagy mindennel.

2582 2007.04.10. 13:56:07

Ja, hát hisztis napom volt, és a húsvétot sem szeretem. De a kapcsolatom, az jó. :)
süti beállítások módosítása