- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Overdose

2007. május 19. - Antibaby

Lassan telítődöm a magukat tök részegre ivó, s rendszeresen erről sztorizó bloggerek postjaival, az ugyanilyen ismerősök, barátok, rokonok élménybeszámolóival. Ma kiderült, a második legjobb barátnőmmel valószínűleg ugyanazon a helyen töltjük majd a szombat esténket, más-más társasággal. Búcsúzóul utánam szólt, ha nagyon be lesz rúgva, nem muszáj odamennem. Hát, nem is megyek.
Enyhén szólva nem burokban nőttem fel a témát illetően, de (vagy éppen ezért) görcsbe rándul a gyomrom az alkoholizálás puszta említésétől is. Amilyen dózisban azonban ebben az évben kapom, az már a túlzás kategória. Órák telnek azzal, hogy mindenki szép sorban elmeséli, hogyan itta magát szarrá "1972-ben" vagy éppen tegnap este, s miért tehet erről valaki/valami más. Szerintem társaságban erről sztorizni kb. annyira intelligens dolog, mint fennhangol beszámolni szexuális hódításaink legapróbb részleteiről, vagy mit tudom én.
A bulizásaimban is ott keletkezett törés, amikor tinédzserkorunkban a programok egyszercsak az ivásról kezdtek szólni. Addig felszabadultam tudtam táncolni és jól érezni magam. A piálás nekem azt jelenti, hogy elvesztem a biztonságérzetemet és a tiszteletet a másik iránt. Magam számára is érthetetlen, hogy egyetlen személy kivétel ez alól. Nem tudom, meddig.
Amikor pedig elhangzik az érv, hogy a mámorra mindenkinek szüksége van, mert a stressz, meg a gondok... akkor én meg azt mondom: pszichológusra van mindenkinek szüksége. Jól elbeszélgetünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr646821527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

5535 2007.05.21. 06:46:15

Érdekes, múltkor pont ugyanerre a véleményre jutottunk a haverral és mi még szolidak vagyunk, mert csak egy üveg vodkát nyomtunk le ketten akkor este! ;-) Mindenesetre sok változást ne várjál ez népsport :-) Mámorra tényleg mindenkinek szüksége van, az ahhoz vezető út viszont százféle. Meg kell tanulni örülni apróságoknak, ünnepelni bármivel.

Ival 2011.07.03. 14:30:04

This info is the cat’s paamjas!

Tessica 2011.07.04. 18:13:46

I am totally wowed and prearped to take the next step now.
süti beállítások módosítása