- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Mielőtt

2007. május 20. - Antibaby
Aljas módon megnéztem, amit úgy volt, hogy majd együtt. Szükségem volt rá, legalábbis azt hittem. Eleinte tartottam tőle, sőt elhatároztam, hogy nem is érdekel. Nem akarom látni. De az imdb-n magasabbra értékelték, mint az első részt (mondjuk mindössze 1 tizeddel). Meglepett, mert a Mielőtt felkel a nap (Before Sunrise) nekem tökéletes film, ennek megfelelően láttam vagy 15-ször. Nem vágytam rá, hogy elrontsa az emlékét egy bőrlehúzós folytatás. S ahogy sejtettem, a Mielőtt lemegy a nap (Before Sunset) messze nem gyakorolt akkora hatást rám. Sokkal erőltetettebb, kevésbé lelkes darab. Depresszívebb is, és egy cseppet nyavalygós. A párizsi hangulat sem jön át annyira, nincsenek olyan szép képek, mint az első rész bécsi jeleneteiben. Mondjuk tök jó lehet, hogy egy tulajdonképpen két szereplős film forgatókönyvét leül megírni a rendező és a két színész. Ez olyan tipikus Ethan Hawke-os dolog, igazán neki való.
Zsepire nem volt szükség. Mi van velem? Nem  is olyan régen még mindenen sírtam. Most meg egy romantikus filmen sem? Hova züllök?!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316821545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.05.20. 19:49:17

Kikerültél az emóból :) Bocs, ez biztos csak nem mosolygós.

43566 2007.05.21. 12:55:48

en mindkettot imadom, de az elso resz tenyleg sokkal melyebb, ram is nagyon nagy hatassal volt

nwtqknzfl 2010.04.17. 02:43:34

8Ynwvp xbmjgvzlmgso, [url=http://yivhiybonzwi.com/]yivhiybonzwi[/url], [link=http://hdazfrtwdmqk.com/]hdazfrtwdmqk[/link], http://ahnzooasrpyc.com/

Etta 2012.01.16. 14:13:02

I just hope whoever writes these keeps wirting more!
süti beállítások módosítása