- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Privát szféra

2007. május 22. - Antibaby
Nem őszinte a blog. Tegnap mondtam ki először. Nyílt, de nem őszinte. Ez nem azt jelenti, hogy hazug, csak van az a terület, amit az ember megőriz magának. Nem csak önmagáról, inkább a másikról. Nálam kijjebb húzódik a határ, mint az megszokott, de a magánéleti csatákat nem itt szeretném vívni. Amíg egy kapcsolat kezdetén sok az öröm és boldogság, természetes, hogy meg akarjuk osztani az olvasókkal, felírni az égre, világgá kiáltani. Ha pedig felbukkannak a különbözőségek, az első gondok, már mérlegelünk, hiszen az mégiscsak a szeretett fél kibeszélése lenne. Ez nem attól függ, hogy ő olvassa-e vagy sem, hiszen magunk közt megbeszéljük a problémákat. Nem független viszont attól, hogy felfedtük a kilétünket. Így kétszer is meggondoltam, mit írjak le. Ez van. Szerintem jól döntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr596821553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.t. 2007.05.22. 20:35:48

Nagyon is jó, hogy így csinálod. http://www.metro.hu/itthon/cikk/55704

reka 2007.05.22. 21:18:32

én tökéletesen megértelek... igazából ezért nem vezetek én blogot... mert az egy dolog, hogy én kiteszem mindenki elé az életem... de a helyzet az, hogy az életemhez tartozik sok sok személy, igazából az egész életem kapcsolatok összessége, és lehet, hogy a kedvesem/barátnőm/anyukám... stb nem kér abból, hogy ország-világ előtt kiteregessem a kapcsolatunk... még akkor is, ha névtelenül, esetleg ismeretlenül is... milyen jogom van nekem ahhoz, hogy feltárjam az ők apró titkaikat... még akkor is, ha közvetlenül érint engem... ah... nehéz kérdés

hp 2007.05.23. 09:10:40

Antibaby, ezt irtam neked korabban: nem oszinte, ellentmondasokrol es magyarazkodasokrol szol.raadasul azt vettem eszre, eddig anyukadat szidtad benne, ujabban pedig a barataid szidasarol szol. pedig valoszinu, hogy nem akarnak neked rosszat. el kellene fogadnod a kritikakat, velemenyeket es nem gorcsosen vedened a megrogzott elveidet, illuzioidat, mert lehet, hogy tevuton jarsz.

2582 2007.05.23. 09:54:25

hp, ez a postom most egy konkrét témáról szólt, nincs köze a többihez. Értem, amit mondasz, de annyit hadd mondjak, a személyes napló olyan, hogy az ember leírja az aktuális érzelmeit akár eseményekről, akár az életében szerepet játszó személyekről. Akit egyszer dicsérek, máskor lehet, hogy éppen a vele kapcsolatos csalódottságomnak adok hangot. Fogalmazhatunk úgy is, ami éppen örömet vagy bánatot okoz, azt kiírom magamból. Érezhetően jó szándék vezérel, amikor ezeket beírod, el is gondolkodtat, de hidd el, nem látod át a teljes képet. Egy blogot lehet olvasni vagy nem olvasni, élvezni vagy megbotránkozni rajta, de tévedés azt hinni, hogy általa meg tudjuk ítélni a blogger teljes életét, személyiségét, motivációit és kapcsolatait, és ítélkezni róla. Te írsz blogot? A barátaimtól sokszor kapok használható észrevételeket, kritikákat. Van, amikor tudok velük mit kezdeni, és van, amikor nem, mert nem értek egyet velük. Szerintem ez természetes. :)Amit nem tudhatsz, az az, hogy bármi történik, először mindig magamban keresem a hibát, agyon ostorozom magam. Viszont vannak olyan helyzetek, amikor tényleg úgy érzem, hogy ki kell mondanom, haragszom valakire. Ez nem azt jelenti, hogy én feddhetetlennek érezném magam. :) Azt jól látod, hogy anyukámat szidom, ennek meg is van az oka. Vállalom. Köszönöm a hozzászólásodat, tényleg. :)

hp 2007.05.23. 10:15:27

nem irok. egyebkent olyan blogot nem is irnek, amiben leirom, kivel mi tortent, ki mit mondott kinek, es ki miert jo, ki miert rossz. maximum benyomasokat, gondolatokat, fikciokat irnek nem pletykarovat szinten, hanem kicsit koltoibb eloadasban - ilyen blogot tudnek elkepzelni, ha egyaltalan irnek.

2582 2007.05.23. 10:26:58

Értelek. Én máshogy gondolkodom ezekről a dolgokról. Nem tartom pletykának, nem titkokat beszélek ki. Ez a postom pont erről szól itt fent. Emberi kapcsolatokról, eseményekről blogolok, ami számomra és remélem, mások számára is tanulságos, érdekes, vagy mosolyogtató. Abszolút értelek egyébként, én kevés blogot olvasok, nem sok köt le. De írni, az más.

kriszti 2007.05.23. 19:16:51

..és milyen jó, hogy mindenki SAJÁT MAGA eldöntheti, hogy a SAJÁT blogjában mit szeretne leírni...:)

Ving 2011.07.04. 00:26:18

Superbly illuminating data here, thnkas!

Fantine 2011.07.04. 21:28:27

Yo, that's what's up trutfuhlly.
süti beállítások módosítása