- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Gesztus

2007. május 25. - Antibaby
A legnagyobb élményeket nem lehet előre tervezni. S oké, most tényleg kaptam valamit vissza abból, amit én adok. Egy férfi ismerősöm felhívott, hol vagyok, állj, ne mozduljak, mindjárt ott lesz. Meg is érkezett, oldalán egy helyes, törékeny testalkatú fiúval. Szeretné bemutatni: a kedvese. Azt mondta, nem tudja, tudtam-e róla (amióta először megláttam, biztos voltam benne), de tartozott már ezzel. Meghatódtam, tényleg. Szép gesztus, bátor, tiszteletet ébresztő, és hízelgő. Ezekért a pillanatokért érdemes... Köszönöm. Ja, és nagyon aranyosak együtt. (Remélem, sikerült úgy megfogalmaznom a postot, hogy ne okozzak kellemetlenséget neki.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316821569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2007.05.25. 15:28:57

:) Amikor Léni is bemutatta nekem a barátját, olyan jó volt látni, hogy mekkora harmónia van köztük. Az pedig végképp megmelegítette a szívemet, hogy bemutatta nekem is a szerelmét, büszke voltam rájuk, na, ez az igazság.

56007 2007.05.25. 19:42:45

megérdemelted!

Issy 2012.01.16. 15:13:52

Your aswner shows real intelligence.
süti beállítások módosítása