- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Első szerelem

2007. május 26. - Antibaby

Felkérést kaptam (valószínűleg nem csak én) egy internetes oldaltól, írjak történetet, fiktívet vagy igazat, mindegy, az első szerelemről. Még gondolkodom, elfogadjam-e. Maga a témafelvetés viszont hasonlóan hatott rám, mint az említett láncos blogjátékok. Adott egy kérdés, s szabadon írhatnék róla, nincs is ennél jobb. Ez pedig kimondottan hálás téma, mindenkinek volt, mindenkinek van élménye, sztorija, gondoltam nagy naivan.
Aztán furcsa kétségbeesés lett úrrá rajtam. Nem jött elő az első szerelmem képe. Sem a neve. Sem az emléke. Semmi. Hirtelen megijedtem, mindenki tud egy ilyen egyszerű kérdésre válaszolni, milyen cikis lehetek, hogy nekem még ilyenem sincs. Fel tudom sorolni, mikor kivel jártam, kire vágytam, kronológiai sorrendben. Emlékszem, kivel csókolóztam először, kitől kaptam az első szerelmes levelet, s természetesen a szüzességem elvesztésére is. De mit nevezünk szerelemnek, s főleg mit nevezünk első szerelemnek?
Az oviban állítólag Á. volt a szerelmem. Az igazság az, nem emlékszem Á.-ra, csak a nevére, az apukájára, meg arra, hogy anyukám szerint szerelmes voltam belé. Egyetlen emlékképet sem tudok róla felidézni, s így a szerelem tényét sem igazolhatom.
Aztán általános alsó tagozatában V., akivel magasságunk miatt egymás mellé állítottak a sorban, s a szüleink szépen megbeszélték, férj és feleség leszünk egyszer még. V.-be sosem voltam szerelmes, ez tutifix. Viszont ő volt az első és egyetlen, akinek a KRESZ-park egyik bokra mögé húzódva megmutattam a bugyimat. Később, amikor V. kölcsönadta a szülei könyvespolcáról lenyúlt „Illatos kert”-et, s a lapok közt elrejtett egy cetlit Szeretlek! felirattal, gyorsan megszakítottam vele minden kapcsolatot.
Felső tagozatban kezdődött a fiúzás. Eleinte a suli másik végében kinézett helyes fiúknak küldözgettem levelet, szerelemeset, persze névtelenül, és sok közvetítőn keresztül, nehogy kiderüljön, én vagyok. Milyen ciki is már az. Pedig nem voltam egyedül, sokan csinálták ezt.
Aztán jött az első együtt járás P.-vel, kutyasétáltatás közben, kézenfogva andalgás, talán egy hétig is tartott. Persze, hogy csalódtam, amikor vége lett. De szerelmi csalódás volt ez? Azt hiszem, inkább a hiúságomnak fájt.
B. már fontosabb volt, ismertük egymást ezer éve, úgy jöttünk össze. Ahhoz képest, hogy 12 voltam, az egy hónap rekordnak számított. Szerettem, a magam módján. De szerelemmel?
Az első csók a harmadik olyan fiúval esett meg, akire rámondhatom, együtt jártunk. Csók, petting, szigorúan az Ifjúsági Magazin útmutatásai szerint.
Aztán jött K., aki rendesen megcsavarta a lelkem. Férfi volt már, és 7 évvel idősebb nálam. Nem jártunk sokáig, de annál nehezebben hevertem ki. Ez volt az első olyan, ami után igazán szenvedtem. Lehet, hogy ő az első szerelem?
Vagy az utána jövő, korunkhoz képest meglehetősen hosszú, 9 hónapos kapcsolat?
Melyik volt az első, mert az tuti, hogy közülük valamelyik. Ugyanis amikor 16 évesen beleszerettem Z.-be, s két és fél évig együtt is jártunk, arról már bizton állíthatom, szerelem volt, s nem az első. De akkor melyik volt az?
Ex, Dris szerelem volt, nem is kétséges.
Egyszer úgy is elkapott ez az érzelem, hogy nem is szimpatizáltam a szerelmem tárgyával. Amikor vége lett, igazán szenvedtem, napokig feküdtem az ágyon, lehúzott redőny mögött, összegöngyölődve, görcsölő gyomorral.
Nem hittem el, hogy normális, ha az első szerelemről nem ugrik be azonnal egy arc, s nem lesz párás a szemem, ezért megkérdeztem egy barátomat, fel tudja-e idézni az övét. Ugyanerre futott ki: mit nevezünk szerelemnek, és melyik az első?

Első szerelem. Erről beszél az egész világ, pedig ez egy baromság? Egy semmi? Egy címke, felragasztatlanul?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr526821581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.05.26. 18:19:35

szeretem a szemedet a képeket, amiket megtalálsz és kiteszel mindegyik csutkára klappol

2582 2007.05.26. 18:22:06

Hm. :))) Köszönöm. Jól esik, amikor ilyeneket észreveszel.

Dris 2007.05.27. 04:31:45

Én is szeretem a szemedet! :D

picaflor 2007.05.27. 11:16:46

Nem kotekedeskepp, de nekem megvan, ki volt az... A pillanat, amikor meglattam, az egyutt toltott ido, a hosszu evek, amig vagytam ra, minden. A mai napig kulonos erzes, ha ragondolok. :)

B 2007.05.27. 14:00:26

Ha ez megnyugtat, akkor én se tudom...

Kaycee 2011.07.03. 10:45:20

Ppl like you get all the brains. I just get to say thanks for he anwesr.

Sailor 2011.07.04. 16:49:13

Heck of a job there, it aboslultey helps me out.
süti beállítások módosítása